نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری نکردن بانک‌ها باعث می‌شود تا تولید کنندگان داخلی ما نتوانند مواد اولیه و ماشین آلات خود را تامین کنند، بیان کرد: د. با چنین شرایطی نمی‌توان کالای با کیفیت را تولید و به مردم عرضه کرد.
کد خبر: ۵۹۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 01 May 2018
محمد کاظمی به مناسبت همایش روز ملی شورا‌ها در ملایر ضمن تبریک روز شورا‌ها اظهارداشت: در نظام انقلاب اسلامی در قانون اختیارات بسیاری به شورا‌های اسلامی داده است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اختیارات قانونی شورا‌های اسلامی توان قانون شورای عالی استان‌ها است، شورا‌های عالی استان‌ها می‌توانند حتی طرح‌هایی را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

کاظمی تصریح کرد: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز شاهد بسیاری ازمشکلات در حوزه‌های مختلف در کشوردر شهر‌ها و روستا‌ها هستیم، بسیاری از مسئولان باید کم کاری و قصور خود را در این زمینه بپذیرند.   

وی با اشاره به نسبت جمعیتی شهر نشینی و روستا نشینی در کشورافزود: در حال حاضر ۷۰ درصد مردم کشور شهرنشین و ۳۰ درصد روستانشین هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: امکانات خوبی بعد از پیروزی انقلاب به روستا‌ها داه شده، با این وجود باز هم شاهد مهاجرت مردم روستا‌ها به شهر‌ها هستیم که این خود علاوه برکم شدن جمعیت روستا‌ها باعث مشکلات حاشیه نشینی در شهر‌ها می‌شود.

وی با گلایه از بانک‌ها در خصوص سختگیری‌های متعدد برای ارائه تسهیلات به بخش اشتغال زایی روستا‌ها خاطر نشان کرد: بانک‌ها امروز به جای اینکه مجری سیاست‌های دولت باشند مجری سیاست‌های خودشان هستند.

کاظمی تاکید کرد: با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای داخلی چرا باید شاهد چنین مشکلاتی باشیم.

وی با بیان اینکه همکاری نکردن بانک‌ها باعث می‌شود تا تولید کنندگان داخلی ما نتوانند مواد اولیه و ماشین آلات خود را تامین کنند، بیان کرد: د. با چنین شرایطی نمی‌توان کالای با کیفیت را تولید و به مردم عرضه کرد.

وی در ادامه گفت: همه مسئولان در نظام باید با هم هماهنگ بوده و برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند، باید کاری کرد تا شورا‌های اسلامی، دهیاران و تولیدکنندگان ما در بانک‌ها معطل و سرگردان نباشند و این تسهیلات در مجلس مصوب شده اختیار متقاضیان قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار