مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه «صبای سرو»، آئین تجلیل از چهره‌های فرهنگ و هنر استان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 22 April 2018
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه «صبای سرو»، آئین تجلیل از چهره‌های فرهنگ و هنر استان در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، فاضل عبادی عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در راستای اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از برگزیدگان و استعداد‌های فرهنگی و هنری با توجه به برگزاری برنامه‌های صبای جوانی و صبای حکمت در سال‌های گذشته در  نظر دارد نسبت به شناسایی و تجلیل از افراد برجسته و سرآمد در گروه سنی ۳۵ تا ۶۰ سال  در حوزه‌های فرهنگ و هنر، آئین «صبای سرو» را همدان برگزار کند.

عبادی با بیان اینکه آیین نامه این برنامه منتشر شده و در اختیار گروه‌های فرهنگی و هنری قرار گرفته است، گفت: افراد واجد شرایط این آیین نامه می‌توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه و تکمیل فرم ثبت نام در شهرستان‌های تابعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و در شهر همدان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند.

وی صیانت و پاسداشت سرمایه‌های فرهنگی و هنری استان، حمایت مادی و معنوی از استعداد‌های فرهنگی و هنری، ایجاد روحیه نشاط در برگزیدگان و منتخبین فرهنگ و هنر استان، فراهم آوردن زمینه حضور دسته جمعی برگزیدگان فرهنگ و هنر به منظور ارتباط و تعامل با یکدیگر و فراهم آوردن زمینه مناسب برای ترغیب و تشویق به فعالیت‌های فرهنگی و هنری را از اهداف برگزاری این برنامه دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه «صبای سرو» مرداد ماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: ۲۰ خرداد ماه، آخرین مهلت ارسال مدارک و مستندات است.

  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار