وزش باد در نقاط مختلف این استان از بامداد امروز آغاز شده و سرعت آن در شهر همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت می رسد 
کد خبر: ۵۹۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 22 April 2018
وزش باد در نقاط مختلف این استان از بامداد امروز آغاز شده و سرعت آن در شهر همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد 
از اواخر وقت امروز شنبه سرعت وزش باد کاهش می‌یابد و به تدریج از غرب استان شاهد شروع بارش‌ها به همراه رعد و برق، رگبار و تگرگ در روز‌های یک شنبه و دوشنبه هستیم | به دلیل ابرناکی هوا در روز‌های بارانی دمای روزانه به تدریج کاهش می‌یابد.

به گزارش همدان پرس؛ کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: وزش باد در نقاط مختلف این استان از بامداد امروز آغاز شده و سرعت آن در شهر همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

محمد حسن باقری شکیب افزود: با توجه به نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های هواشناسی، آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری، همراه با وزش شدید باد و غبار رقیق و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پدیده گرد و غبار از روز جمعه وارد استان شده و دید افقی در برخی از نقاط این استان را به هشت کیلومتر رسانده است.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت امروز شنبه سرعت وزش باد کاهش می‌یابد و به تدریج از غرب استان شاهد شروع بارش‌ها به همراه رعد و برق، رگبار و تگرگ در روز‌های یک شنبه و دوشنبه هستیم.

به گزارش ایرنا؛ باقری شکیب گفت: به دلیل ابرناکی هوا در روز‌های بارانی دمای روزانه به تدریج چند درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: شهرستان رزن و تویسرکان با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و اسدآباد با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار