رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بیمارستان قائم (عج) تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 22 April 2018
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از پیشرفت 80 درصدی پروژه بیمارستان قائم(عج) تویسرکان خبر داد.

به گزارش اسنا علی‌محمد اصغری، طرح ساخت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان بر اساس گزارش های مشاور این طرح از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی برخوردار است، اظهار کرد: بیمارستان 96 تختخوابی قائم(عج) تویسرکان از سال 87 کلنگ‌زنی شده و با توجه به برخی جانمایی‌هایی جدید و افزایش برخی بخش‌های تخصصی، تعداد تخت‌ها به 154 تخت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان دارای 6 طبقه با اسکلت بتنی و دارای 154 تخت با مساحت و زیربنایی به متراژ 16 هزار و 934 مترمربع است. اضافه کرد: مساحت زمین به متراژ 46 هزار و 762 مترمربع و دارای 4 بلوک مجزا و قسمت‌های الحاقی و سازه‌های جانبی است

اصغری بیان کرد: در حال حاضر پیمانکار در حال اجرای گچ‌کاری، درای وال، کانال‌کشی، تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، اجرای نما و کاشی‌کاری، اجرای کناف، نصب چهارچوب و پنجره، لوله‌کشی گاز طبی، احداث پل ورودی، کف‌سازی طبقات و محوطه‌سازی و احداث ساختمان‌های جانبی و پیگیری انشعابات برق، آب، فاضلاب و گاز است.

وی با اشاره به بخش‌های تخصصی بیمارستان قائم(عج) تویسرکان خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های سی.تی.اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه شامل دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم‌پزشکی، واکسیناسیون و ...، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، زنان و زایمان، کودکان، ال.دی.آر، آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو، سی.سی.یو، جراحی، داخلی و اداری و مهدکودک است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان افزود: با توجه به کمبود و فرسوده بودن فضاهای بهداشتی و درمانی شهرستان تویسرکان و لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان داخل و خارج از شهرستان، احداث این بیمارستان امری ضروری است.

وی یادآور شد: یکی از کارهای بسیار خوب در این پروژه، احداث پد بالگرد است که نیاز عمده شهرستان بوده که با پیگیری‌های انجام شده این پد جانمایی شده و طبق استانداردها ساخته می‌شود.

طرح ساخت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان از سال 87 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده و ابتدا قرار بود به عنوان یکی از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان همدان تا پایان سال 95 به بهره‌برداری برسد اما بر اساس اظهارات وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری ساخت این طرح با توجه به افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان از 96 به 154 و اضافه کردن دیگر بخش‌های تخصصی، زمان بهره‌برداری از طرح ابتدا به نیمه اول سال 96 سپس به نیمه دوم سال 96 موکول شد و اکنون گفته می‌شود این طرح در سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
انشاالله همین طور باشه که میگید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار