معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجرای قانون برنامه درگاه الکترونیک درهمدان خبر داد و  گفت: این برنامه با اتصال به سامانه‌های الکترونیک دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود به طوریکه  کلیه استعلامات مورد نیاز مراجع قضایی به صورت الکترونیک قابل انجام و پاسخگویی باشد.
کد خبر: ۵۹۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 22 April 2018
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجراي قانون برنامه درگاه الکترونيک درهمدان خبر داد و  گفت: اين برنامه با اتصال به سامانه‌های الکترونیک دستگاه‌های اجرایی انجام مي‌شود به طوريکه  کلیه استعلامات مورد نیاز مراجع قضایی به صورت الکترونیک قابل انجام و پاسخگویی باشد.

به گزارش ایسنا سعید گلستانی اظهار کرد: قوه قضائیه مکلف است تا پایان سال زمینه اجرای قانون برنامه درگاه الکترونیک را ایجاد کند تا با اجرا و اتصال اين برنامه به سامانه‌های الکترونیک دستگاه‌های اجرایی، کلیه استعلامات مورد نیاز مراجع قضایی به صورت الکترونیک قابل انجام و پاسخگویی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان بیان کرد: با طی این روند و اخذ استعلامات فوری روند پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند در اجرای این بند با قوه قضائیه همکاری کنند و استعلامات مورد نیاز قوه قضائیه را به صورت الکترونیک و در کمترین زمان ممکن از طریق سامانه مذکور پاسخ دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار