استاندار همدان گفت: زمانی ایران هراسی را ترویج می‌دادند و به دنبال دشمن تراشی برای ایران بودند، اما اکنون ایران به مرجع حمایت از مظلومان جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۹۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 18 April 2018

 استاندار همدان گفت: ایران به مرجع حمایت از مظلومان جهان تبدیل شده است.

 به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در مراسم رژه روز ارتش در همدان که درمیدان باباطاهر برگزار شد، گفت: در استان همدان با تدبیر و محوریت نماینده، ولی فقیه دارای وحدت و انسجام هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب دشمنان به روش‌های مختلف دنبال انحلال و تضعیف ارتش بودند، اما بزرگمردی که انقلاب را پیروز کرد و در جهان درخشید، مانع انحلال ارتش شد و فرمان ارتش باید بماند را صادر کرد، گفت: در جنگ تحمیلی ارتش در کنار سپاه و دیگر نیرو‌ها درخشید.

نیکبخت بابیان اینکه از جنگ تحمیلی به رغم نابرابری‌ها و شرایط کشور با حمایت مردم، رهنمود‌های امام عزیز و جانفشانی‌های نیرو‌های مسلح سربلند بیرون آمدیم، گفت: امروز قدرت نظامی و دفاعی ایران در دنیا زبانزد است و کسی به دلیل جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

استاندار همدان بابیان اینکه باید به داشتن نیرو‌های دفاعی افتخار کرد، گفت: زمانی ایران هراسی را ترویج می‌دادند و به دنبال دشمن تراشی برای ایران بودند، اما اکنون ایران به مرجع حمایت از مظلومان جهان تبدیل شده است.

نیکبخت با تاکید براینکه تیرماه امسال استان همدان میزبان کشور‌های آسیایی است، عنوان کرد: همدان به عنوان پایتخت کشور‌های آسیایی انتخاب شده و تیرماه امسال میزبان گروه‌هایی از ۴۰ کشور آسیایی است.

وی با اشاره به اینکه آبان ماه امسال نیز اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی همدان برگزار خواهد شد و از ۱۸۰ کشور دنیا بیش از ۵۰۰ میهمان در همدان حاضر خواهند شد، گفت: تمام این اتفاقا بیانگر آن است که توجه دنیا به ایران جلب شده است.

استاندار همدان با تاکید براینکه باید به ارتش نیرومند و نیرو‌های مقتدر و داشته هایمان افتخار کنیم، گفت: ایران شرایط دفاعی موثری دارد و با این شرایط هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را نخواهد داشت چرا که دفاع ما مستحکم و ارزشمند است.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان افتخار می‌کنیم و در این جمع از سردار حمید حسام قدردانی می‌کنم، افزود: سردار حمید حسام چهره سال هنر انقلاب در سال ۹۶ انتخاب و با نگارش قطعاتی از گنجینه دفاع مقدس در قالب کتاب باعث افتخار شد.

وی با درخواست از سردار حسام برای نگارش خاطرات نیرو‌های ارتشی استان همدان، عنوان کرد: باید بزرگداشتی برای سردار حمید حسام در استان همدان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار