مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:
حجت الاسلام علی دشتکی با تاکید براینکه ارتقا ساختار فرهنگی و دینی جامعه مورد توجه است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های تشکل ها، مناطق و محلات که به صورت شبکه‌های مردمی اجرا می‌شود باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۵۹۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 18 April 2018

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در استان همدان گفتمان‌سازی فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی را مدنظر قراردهد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی دشتکی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی همدان با تبریک اعیاد ماه شعبان و بیان اینکه آغاز سال جدید با فصل نیایش همراه شده است،گفت: جایگاه ماه رجب  و ماه شعبان در نگاه دینی ما به ویژه برای خودسازی و ارتباط با خداوند بسیار والا است.

وی با بیان اینکه امیدواریم اجرای برنامه های شبکه تبلیغ در مساجد و هیئات به ارتقا جایگاه فعلی کمک کند، گفت: امروز نخستین جلسه ستاد ساماندهی شئون در سال جدید برگزار می شود.

حجت الاسلام دشتکی به سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و با تاکید بر تلاش و زمینه سازی برای پیاده شدن عدل الهی و اقامه حاکمیت دین در جامعه عنوان کرد: بعثت برای سعادت و خوشبختی بشریت اتفاق افتاد تا ارزش های انسانی نمودار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه جهان امروز همان راه انحراف و انحطاط را در پی گرفته و امید است با پیاده کردن اهداف بعثت این راه انحراف و انحطاط توسط انقلاب اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری به سوی سعادت و خوشبختی هدایت شود، گفت: باید از ظرفیت های مناسبتی استفاده کرد.

وی بهترین بستر را ظرفیت های مردمی برشمرد و گفت: با استفاده از این ظرفیت می توان در مقابل تهاجم بی امان فرهنگی جبهه حق را یاری کرده و پرچم آن را برافراشته نگاه داشت.

حجت الاسلام دشتکی با تاکید براینکه ارتقا ساختار فرهنگی و دینی جامعه مورد توجه است، گفت: استفاده از ظرفیت های تشکل ها، مناطق و محلات که به صورت شبکه های مردمی اجرا می شود باید مدنظر قرار گیرد.

وی سازماندهی و تقویت تخصصی و سطح بندی اقدامات تشکل ها و مبلغان را مورد تاکید قرار داد و گفت: گفتمان سازی براساس اهداف و رویکردها در برنامه های اجرایی مدنظر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار