امام جمعه ملایر با بیان اینکه مسئولان با کم کردن بروکراسی اداری به‌دنبال کسب رضایت مردم باشند، گفت: مسئولان بی‌واسطه با مردم در ارتباط باشند.
کد خبر: ۵۸۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 08 April 2018
فرماندار ملایر گفت: ثبت ملی منبت ملایر گام بزرگی در رونق اقتصاد شهرستان است که اثرات زیادی در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری برای شهرستان دارد.

به گزارش تسنیم، عبدالعظیم رضایی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات ما به این دلیل است که از تولیدات داخلی کمتر استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: استفاده از کالای ایرانی می‌تواند نجات بخش تولید داخلی باشد.

وی با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری، کاهش بروکراسی اداری، مطلوب‌تر شدن نظارت‌ها، کاهش مشکلات مالیاتی واحد‌های تولیدی و ... را از جمله راهکارهای موثر در زمینه حمایت از تولیدات داخلی دانست و تصریح کرد: اگر این اقدامات در کشور ایجاد و تولید داخلی تقویت شود قطعا واردات و خروج ارز از کشور کمتر شده و حتی افزایش صادرات نیز خواهیم داشت.

رضایی با تاکید به مدیران ادارات در راستای استفاده از کالا‌های ایرانی اظهار داشت: این یک حقیقت محض است که ما ظرفیت‌ها بسیار بالایی در کشور و به ویژه در شهرستان ملایر داریم که لازم است از آن‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی ثبت عنوان شهر ملی مبل و منبت برای ملایر که سبب معرفی بیشتر شهرستان شد، تبدیل شدن روستای اسلام‌آباد به شهر اسلامشهر آق‌گل، افتتاح و‌کلنگ زنی مجموعا بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه‌های اقتصادی و تولیدی در هفته دولت و دهه فجر در شهرستان را از جمله دستاورد‌های ارزشمندسال ۹۶ مطرح کرد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار پاسخگویی مطلوب و مناسب به مطالبات مردم شد و افزود: ضروری‌است در سال ۹۷ همه مسئولان با روحیه تازه و با نشاط و امیدواری در راستای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

وی با اشاره به دو موضوع مهم همدان ۲۰۱۸ و برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در استان همدان اظهار داشت: از آقای استاندار انتظار داریم این رویداد‌های مهم متمرکز در مرکز استان نباشند و با پیگیری و اهتمام نمایندگان بتوانیم بهترین استفاده را از این فرصت ارزشمند برای شهرستان داشته باشیم.

رضایی با اشاره به داشته‌ها و ظرفیت‌های ویژه و بالفعل شهرستان ملایر در حوزه مبل و منبت، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و کشاورزی و ... افزود: نامگذاری سال جدید از سوی مقام‌معظم رهبری فرصت مغتنمی است که بتوانیم هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و داشته‌های ملایر استفاده کنیم و این شهر فرهنگی در ریل پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

مسئولان با کم کردن بروکراسی اداری به‌دنبال کسب رضایت مردم باشند

امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه مسئولان با کم کردن بروکراسی اداری به‌دنبال کسب رضایت مردم باشند، گفت: مسئولان بی‌واسطه با مردم در ارتباط باشند.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری بعد ازظهر امروز در شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه برای داشتن یک اقتصاد پویا و رسیدن به اقتصاد مقاومتی حرکت در مسیر فرامین رهبری حائز اهمیت است، گفت: با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و استفاده و حمایت از کالای ایرانی قطعا در جنگ اقتصادی می‌توانیم دشمنان را شکست دهیم.

برقراری با اشاره به ظرفیت‌های ملایر از جمله مبل و منبت و انگور اظهار داشت: تلاش و اهتمام در راستای برندسازی و شناسنامه‌دار کردن ظرفیت‌های شهرستان گامی مؤثر در راستای افزایش اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی و تحقق شعار سال است.

وی با تاکید بر اینکه نارضایتی مردم چالش و ناهنجاری اجتماعی به دنبال دارد، تصریح کرد: ضروری‌است مسئولان تلاش و جدیت بیشتری در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داشته باشند.

برقراری با بیان اینکه تنها راه نجات از تحریم‌های اقتصادی دشمنان تکیه بر داشته‌ها و توان داخلی کشور است افزود: همه اقشار مردم و مسئولان باید دست در دست هم داده و با استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی و همراهی و همدلی در راستای تخقق شعار رهبری و داشتن اقتصادی پویا و توسعه یافته حرکت کنیم.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به ظرفیت ارزشمند انگور و کشمش در شهرستان ملایر، افزود: یکی از ضروریات شهرستان ملایر ابجاد صنایع تبدیلی در این حوزه است چرا که ایجاد صنایع تبدیلی و تولید محصولات متنوع از انگور ملایر قطعا تحولی عظیم در اشتغال این شهر ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به حضور مردم در همه عرصه‌های حمایت از انقلاب و اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب بوده و هستند خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: در سال جدید همه مسئولان موظفند همه تلاش، اهتمام و‌جدیت خود را برای خدمت و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی این مردم به کار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار