ریس اداره میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند بیشترین بازدید‌ها را محل سراب‌ها دانست و اظهار داشت: بیشترین آمار بازدید از سراب‌های نهاوند خصوصاً گیان، گاماسیاب و فارسبان بوده و حمام حاج الا تراب و نوروزگا‌ها هم در کنار موزه‌ها بیشترین بازدیدکننده را داشته‌اند.
کد خبر: ۵۸۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 08 April 2018

ریس اداره میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند با اعلام این خبر بیان کرد: از تاریخ ۲۷/۱۲/۹۶ تا ۱۵/۱/۹۷ تعداد ۲۱۵ ٬ ۷۰۲ نفر از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی شهرستان دیدن کردند.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ محسن جانجان در خصوص اسکان مسافرین در سطح شهرستان هم گفت: ۲۲ نفر هم در نهاوند اسکان داشتند که این نفرات در مدارس، میهمان سراها، هتل و خانه معلم و در سراب‌ها و پارک‌های سطح شهرستان اسکان داشتند.

جانجان بیشترین بازدید‌ها را محل سراب‌ها دانست و اظهار داشت: بیشترین آمار بازدید از سراب‌های نهاوند خصوصاً گیان، گاماسیاب و فارسبان بوده و حمام حاج الا تراب و نوروزگا‌ها هم در کنار موزه‌ها بیشترین بازدیدکننده را داشته‌اند.

وی در پایان هم گفت: ۱۰۴ موردبازدید‌های نظارتی از هتل‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، بیمارستان، مراکز عرضه ارزاق عمومی و رستوران‌ها هم داشته‌ایم که در نوع خود کم‌نظیر بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار