فرماندار ملایر به تعدادی از دستاورد‌ها در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: ثبت ملی منبت ملایر گام بزرگی در رونق اقتصاد شهرستان بود که اثرات زیادی در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری برای شهرستان داشت.
کد خبر: ۵۸۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 08 April 2018

فرماندار ملایر در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملایر گفت: افزون بر ۴۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت و دهه فجر در شهرستان ملایر کلنگ زنی و افتتاحیه شده است که این رشد بی‌سابقه نشان از تلاش‌ها و همراهی همه دستگاه‌ها در سطح شهرستان ملایر بوده است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملایر، ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: باید از نو شدن طبیعت و نوروز که نقطه عطفی در طبیعت است درس بگیریم و از تجربیات گذشته بهره‌مند شویم و با امید و دید روشن به آینده نگاه کنیم.

وی با توجه به نام‌گذاری امسال به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد:در کشور ما و در شهرستان ملایر ظرفیت‌های بسیار بالایی وجود دارد که نتوانسته‌ایم به‌درستی از آن‌ها بهره ببریم و استفاده نماییم.

رضایی تصریح کرد:حمایت از کالای ایرانی یکی از شاخه‌های اقتصاد مقاومتی است و این حمایت می‌تواند نجات‌دهنده اقتصاد کشور باشد.

وی تأکید کرد: باید در ادارات شهرستان از کالا‌هایی استفاده نماییم که در شهرستان ملایر تولید می‌شود و در صورت نبودن در شهرستان از دیگر نقاط تهیه شود.

رضایی یادآور شد: در سال ۹۶ هم در عرصه ملی و هم در سطح شهرستان دستاورد‌های بسیار زیادی به دست آوردیم و برای این دستاورد‌ها زحمات زیادی توسط همه دستگاه‌ها کشیده شده است.

وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال گذشته اشاره و گفت: بحمدالله انتخاباتی که در کشور برگزار شد بسیار پرشور و رقابتی بود و از همه جریان‌های سیاسی در این انتخابات شرکت نمودند و حمایت بسیار خوبی هم مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ از رئیس محترم جمهور داشتند.
 
حمایت از کالای ایرانی یکی از شاخه‌های اقتصاد مقاومتی است

فرماندار ملایر ضمن اظهار امیدواری گفت:در سال جدید باید با همدلی، اتحاد و آرامش بیش‌تر بتوانیم همچون گذشته توفیقات بیشتری را برای شهرستان رقم بزنیم و خدمات بیشتری را برای مردم شریف شهرستان داشته باشیم.

وی به تعدادی از دستاورد‌ها در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: ثبت ملی منبت ملایر گام بزرگی در رونق اقتصاد شهرستان بود که اثرات زیادی در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری برای شهرستان داشت.

وی در ادامه گفت: افزون بر ۴۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت و دهه فجر در شهرستان ملایر کلنگ زنی و افتتاحیه شده است که این رشد بی‌سابقه نشان از تلاش‌ها و همراهی همه دستگاه‌ها در سطح شهرستان ملایر بوده است.

رضایی اضافه کرد: در دولت یازدهم دو روستا در کشور توانستند مجوز تبدیل‌شدن به شهر را بگیرند که یکی از آن‌ها روستای اسلام‌آباد ملایر بود که به اسلامشهر آق گل تبدیل شد.

وی با اشاره به توسعه راه‌آهن ملایر اظهار داشت: راه‌آهن ملایر به کرمانشاه متصل شده و از طرفی نیز به راه‌آهن همدان نیز متصل خواهد شد و این پتانسیل وجود دارد تا ملایر به‌عنوان بندر خُشک معرفی شود و فعالیت نماید.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های شهرستان گفت: باید تلاش نماییم تا جایی که ممکن است مشکلات مردم را مرتفع نماییم و اگر مشکل قانونی نیز در این زمینه وجود دارد بتوانیم به‌درستی مردم را قانع نماییم.

رضایی به نا آرامی‌های دی‌ماه در کشور و در شهرستان ملایر اشاره کرد و بیان داشت: با همدلی و هماهنگی که بین مسئولین شهرستان به‌خصوص اعضای شورای تأمین وجود داشت این ناآرامی‌ها به‌درستی مدیریت شد و علیرغم این‌که زمینه برای بروز اتفاقات ناگوار مهیا بود خوشبختانه مشکل خاصی در شهرستان ملایر رخ نداد.

وی ادامه داد: داشته‌های ما در شهرستان ملایر بسیار زیاد است و این نام‌گذاری برای سال جدید فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم هر چه بیشتر این داشته‌ها را شکوفا کنیم و بتوانیم از آن‌ها استفاده نماییم.

وی افزود: برای اولین بار در سال گذشته تراز اقتصادی دولت مثبت شد و این توفیق بسیار بزرگی است که کمتر به آن است.

رضایی عنوان کرد: دو موضوع بسیار مهم در سال جدید در استان است که باید خودمان را آماده نماییم، یکی همدان ۲۰۱۸ و یکی هم اجلاس جهانی گردشگری در همدان است.

وی گفت:باید از این فرصت بی‌نظیر بتوانیم برای توسعه و شناساندن شهرستان استفاده نماییم و ظرفیت‌ها و داشته‌هایمان را عرضه نماییم.

رضایی به دو سال خدمت صادقانه محمد حامدی نژاد در کسوت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری اشاره و خاطر نشان کرد: ایشان سی سال در حوزه‌های مختلف زیرمجموعه وزارت کشور فعالیت داشته‌اند و تجربه بسیار زیادی با خوددارند و بسیاری از توفیقاتی که در شهرستان داشته‌ایم مرهون زحمات ایشان است.

در پایان از زحمات محمد حامدی نژاد در کسوت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر تقدیر و تشکر شد و ایشان به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار