نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تبلیغات انجام شده نوروز امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار بازدید از استان صورت گرفت؛ زیرساخت‌ها از راه آهن گرفته تا فرودگاه، آزاده راه و... تأمین شده و ظرفیت هتل‌ها نیز طی این ایام پر بود.
کد خبر: ۵۸۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 06 April 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اشتغال پایدار را از منافع برگزاری دو رویداد «همدان ۲۰۱۸» برشمرد و گفت: منافع برگزاری این دو رویداد همچون نفت و گاز نیست که تمام شود بلکه ماندگار است و باید در این اجلاس تمام توان استان به کارگیری شود.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، امیر خجسته در نخستین شورای اداری سال ۹۷ استان همدان، اظهار کرد: علاوه بر دو رویداد همدان ۲۰۱۸، جشنواره ملی انیمیشن را نیز در استان داریم که این موارد فرصت مغتنمی است که همدان جایگاه بین‌المللی خود را بیابد.

وی با تأکید بر اینکه همدان ۲۰۱۸ یک فرصت است و نیاز به تبلیغات دارد، افزود: زمانی که با تبلیغات همدان جا بیفتد گردشگر می‌آید؛ آمدن هر گردشگر هشت شغل در استان ایجاد می‌کند و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجلاس گردشگری جهانی و پایتخت کشور‌های آسیایی دو توفیق برای همدان است و باید تمام توان استان برای معرفی استان در سطح آسیایی و بین‌المللی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه استاندار برای احیای صنعت تلاش کرده و در بخش کشاورزی نیز اقدامات لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: گردشگری در همدان با یک‌هزار و ۸۰۰ جاذبه توریستی و ۷ هزار سال قدمت محروم مانده و در این دو رویداد باید همدان جایگاه خود را بیابد.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته توسط استاندار و مجمع نمایندگان در بحث رویداد همدان ۲۰۱۸، ادامه داد: تبلیغات ملی و استانی و تبلیغات در سطح بین‌المللی آغاز شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تبلیغات انجام شده نوروز امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار بازدید از استان صورت گرفت؛ زیرساخت‌ها از راه آهن گرفته تا فرودگاه، آزاده راه و... تأمین شده و ظرفیت هتل‌ها نیز طی این ایام پر بود.

وی با تأکید بر اینکه این شروع کار است و در فرصت باقیمانده تبلیغات بین‌المللی و آسیایی لازم است، یادآور شد: همه مردم باید در این زمینه ورود کرده و مسئولان نیز ستاد‌های تبلیغاتی خود را درباره رویداد همدان ۲۰۱۸ فعال کنند.

خجسته با بیان اینکه باید در هرکجا، همدان ۲۰۱۸ را تبلیغ کنند، اظهار کرد: در یک سفارت یک کارمند عادی تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ را داشت؛ در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ نیز باید در سطح آسیا تبلیغات در اوج باشد.

وی با اشاره به دیدار با سفیر ایران در مالزی تصریح کرد: سفیر ایران در مالزی گفت: تمام توان را برای تبلیغ همدان ۲۰۱۸ به کار می‌گیرد؛ مالزی ۲ میلیون گردشگر دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام ظرفیت‌های کنسولگری و سفارتخانه‌های آسیایی برای همدان ۲۰۱۸ به کار گرفته می‌شود و جلسه‌ای نیز به این منظور برگزار شد.

خجسته با اشاره به اقدامات استاندار، تصریح کرد: طی هفته دو روز در تهران در بانک‌ها در رابطه با اشتغال و صنعت کار می‌کردند و باید زمان بیشتری بگذارند؛ داخل شهر نیز اتفاقات خوبی در ورودی‌های شهر صورت گرفته است.

وی به اتحاد و همدلی در مجمع نمایندگان استان در رابطه با بحث همدان ۲۰۱۸ اشاره کرد و ادامه داد: امید است با این اتحاد و همدلی همدان بتواند جایگاه خود را بیابد و اشتغال پایدار را داشته باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرکس به مباحث حاشیه‌ای، تخریب و تضعیف در استان دامن بزند خیانت به آینده و توسعه استان کرده است؛ سال گذشته همدان در بین سایر استان‌ها خوب درخشیده و سال ۹۷ نیز باید اتحاد و همدلی بیشتر شده و حاشیه‌ها کنار برود.

وی با بیان اینکه سال گذشته جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور دنیا بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در زورآزمایی با استکبار جهانی، ابرقدرت در منطقه بود و وهابیت، صهیونیست‌ها، آمریکا و کفر جهانی را سال گذشته در منطقه خوار و ذلیل کرد و در سوریه و عراق شکست مفتضحانه برای آن‌ها داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار