نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» بین شهرستان‌های همدان تقسیم شود گفت: همدان ۲۰۱۸ بر روی آنتن کشور‌های آسیایی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 06 April 2018
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» بین شهرستان‌های همدان تقسیم شود گفت: همدان ۲۰۱۸ بر روی آنتن کشور‌های آسیایی قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم ، حسن بهرام‌نیا در نخستین شورای اداری استان همدان اظهار داشت:سال گذشته به لطف خدا استان همدان از نظر عمرانی، اجتماعی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در مقام مقایسه با سایر استان‌ها با توجه به جمعیت، جغرافیا و منابع، به خوبی درخشید.

بهرام نیا بیان کرد: نمایندگان مردم در سطح استان همراه با مدیران بودند و با کمک مدیران دلسوز و استاندار سختکوش در استان، سال گذشته پروژه‌های ملی مورد توجهی در استان رقم خورد و اعتبارات خوبی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه وحدت موجود در استان به پیشرفت کار‌ها کمک زیادی کرد افزود: نتیجه هم‌آوایی این شد که در طول سال گذشته برای شهرستان نهاوند چهار پروژه عمرانی کلان ردیف ملی گرفت که نخستین آن پروژه ایستگاه راه‌آهن و ایجاد خط راه‌آهن بود.

بهرام‌نیا عنوان کرد: سد گرین نهاوند یکی دیگر از پروژه‌ها بود که اعتبار ملی گرفت و می‌توان گفت که همه مدیران استان طی سال گذشته برای پیشبرد امور کمک کردند.

وی با بیان اینکه برای پروژه فاضلاب شهرستان نهاوند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اظهار داشت: ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص داده شد و سه میلیارد تومان آن از منابع وزارتخانه داده می‌شود و امسال پروژه به پایان می‌رسد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم و هزینه کنیم تا استان روی آنتن برود که با تلاش مدیران و استاندار با کمترین هزینه این امر انجام می‌شود.

بهرام نیا اظهار داشت: با نصب‌العین قرار دادن فرمایش نوروزی رهبری که حمایت از کالا‌های ایرانی است، در یک کلام کلیدواژه توسعه عزت اقتدار در فرمایش نوروزی رهبری مصداق پیدا می‌کند و امیدواریم همه ما در این زمینه فرهنگسازی داشته باشیم.

بهرام‌نیا افزود: باید برنامه رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» را بین همه شهرستان‌ها تقسیم کنیم به خصوص شهرستان‌هایی که ظرفیت بالقوه گردشگری دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار