شهردار مریانج استفاده از کالا‌های ایرانی را از راه‌های اصلی کمک به تولید ملی برشمرد و اضافه کرد: این فرهنگ را باید نهادینه کنیم که استفاده از کالای ایرانی در ادارات و خانواده‌ها اولویت باشد.
کد خبر: ۵۸۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 06 April 2018
شهردار مریانج گفت: مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار امسال بیش از پیش سنگین است چرا که توجه به اقتصاد و معیشت در اولویت کاری همه مسوولان قرار دارد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری مریانج، محسن معصوم‌علیزاده با اشاره به شعار سال ۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اگر نه صرفاً در شعار بلکه در مقام عمل، فرهنگ خرید و مصرف کالا در کشور ما اصلاح شده و همه به دنبال استفاده از کالای تولید داخل باشیم، بی‌تردید قدم بسیار مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم که ثمرات آن را در آینده نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در بحث اقتصادی مستقل باشیم و توسعه خوبی داشته باشیم، به طور حتم دشمنان نمی‌توانند آسیبی به این کشور برسانند، زیرا تمرکز عمده دشمنان امروز بر ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

شهردار مریانج استفاده از کالا‌های ایرانی را از راه‌های اصلی کمک به تولید ملی برشمرد و اضافه کرد: این فرهنگ را باید نهادینه کنیم که استفاده از کالای ایرانی در ادارات و خانواده‌ها اولویت باشد.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان، کارگران، کارفرمایان و مدیران مرتبط با تولید باید تلاش را مضاعف کنند تا کیفیت کالا‌های ایرانی به حدی باشد که با کالا‌های جهانی رقابت کند، اظهار کرد: حمایت مردم و ارتقای کیفیت کالا‌های ایرانی منجر به ایجاد جهش در اقتصاد کشور در سال آینده می‌شود.

معصوم‌علیزاده گفت: سرنوشت کشور به دست خودمان است و با خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخه کشور را بچرخانیم و حمایت از نیروی کار و ابتکار و سرمایه و سرمایه‌گذاری، حمایت از خودکفایی و غیرت ملی است.

وی برضرورت نهادینه کردن مصرف کالای ایرانی به عنوان فرهنگ ملی تاکید کرد و گفت: شعار امسال در خرید و ادامه پروژه‌های شهرداری مریانج سرلوحه کار قرار خواهد گرفت و کالا‌های ساخت ایرانی در اولویت اول رفع نیاز‌های شهرداری است.

شهردار مریانج تصریح کرد: شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی ادامه همان شعار تولید و اقتصاد مقاومتی است که رهبری معظم انقلاب مطرح کردند و اکنون وظیفه همه ما مخصوصا دستگاه‌های اجرایی است که باید از کالای داخلی حمایت کرده و فرهنگ آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی حمایت از کالای ایرانی را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مدیریت شهری مریانج دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه امروز همه آحاد مردم و مسؤولان بحث اشتغال است و ایران اسلامی با این استراتژی مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال را در کشور رفع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار