عبدالملکی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز ولادت امام جواد (ع) در ملایر خبرداد و گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری گفتمان دینی با موضوع زندگی امام جواد (ع) در مساجد، تکایا و حسینیه ها، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع زندگی حضرت جواد الائمه (ع)، برگزاری جلسات سخنرانی همراه با برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی با موضوع تبیین و تشریح زندگی و اوضاع سیاسی و اجتماعی زندگی حضرت امام جواد (ع) بوده است.
کد خبر: ۵۸۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 28 March 2018
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۱۰۰ جلسه سخنرانی به مناسبت میلاد امام جواد (ع) در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش مهر؛ علی عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری ۱۰۰ جلسه سخنرانی به مناسبت میلاد حضرت امام جواد (ع) در شهرستان ملایر خبر داد.

وی گفت: طی هماهنگی واحد امور روحانیون تبلیغات اسلامی با مبلغین و مبلغات بیش از ۱۰۰ جلسه سخنرانی در مساجد، حسینیه ها، تکایا، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، موسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی و هیئات خانگی در شب و روز میلاد حضرت امام جواد (ع) درمناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی تبیین و شرح فضائل و مناقب و تشریح اوضاع سیاسی اجتماعی زمان زندگی امام جواد (ع) را مهمترین محور سخنرانی سخنرانان بیان کرد.

عبدالملکی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز ولادت امام جواد (ع) در ملایر خبرداد و گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری گفتمان دینی با موضوع زندگی امام جواد (ع) در مساجد، تکایا و حسینیه ها، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع زندگی حضرت جواد الائمه (ع)، برگزاری جلسات سخنرانی همراه با برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی با موضوع تبیین و تشریح زندگی و اوضاع سیاسی و اجتماعی زندگی حضرت امام جواد (ع) بوده است.

وی به حضور بیش از ۵ هزار نفر در مراسم جشن میلاد امام جواد (ع) در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی ملایراشاره کرد و افزود: مبلغین و مبلغات در مراسم جشن میلاد به تببین اهمیت پیروی ازرهنمود‌های ائمه اطهار (ع) و معرفی و شرح ابعاد زندگانی و گفتار و کردار حضرت امام جواد (ع) پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار