سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان ۷۷ هزار و ۶۴۴ مسافر نوروزی درهمدان خبر داد و گفت: بیشترین مسافران همدان از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و تهران بوده است.
کد خبر: ۵۸۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 28 March 2018
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اسکان ۷۷ هزار و ۶۴۴ مسافر نوروزی درهمدان خبر داد و گفت: بیشترین مسافران همدان از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و تهران بوده است.

به گزارش مهر، حسن محمدی در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اظهار کرد: از ۲۶ اسفندماه ۹۶ تا هفتم فروردین ماه ۹۷، ۷۷ هزار و ۶۴۴ نفر در قالب ۲۱ هزار و ۹۲۳ خانوار در اماکن اقامتی همدان اسکان داده شده‌اند که بیشترین آن‌ها از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی و تهران بوده‌اند.

وی افزود: روز یکم فروردین ماه ۲ هزار و ۲۵۸ خانوار در قالب هشت هزار و ۳۲ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: روز دوم فروردین ماه ۲ هزار و ۴۴۴ خانوار در قالب ۸ هزار و ۵۲۸ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: روز سوم فروردین ماه ۲ هزار و ۵۷۸ خانوار در قالب ۹ هزار و ۹۶ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

محمدی عنوان کرد: روز چهارم فروردین ماه ۲ هزار و ۸۵۳ خانوار در قالب ۱۰ هزار و ۲۷۴ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: روز پنجم فروردین ماه ۲ هزار و ۷۹۸ خانوار در قالب ۹ هزار و ۹۰۹ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

محمدی اظهار کرد: روز ششم فروردین ماه ۲ هزار و ۸۸۲ خانوار در قالب ۱۰ هزار و ۳۶۷ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: روز هفتم فروردین ماه سه هزار و دو خانوار در قالب ۱۰ هزار و ۷۸۲ نفر توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری همدان در فضا‌های مختلف اسکان داده شدند.

مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه روز گذشته ۵ هزار و ۶۷۵ نفر در قالب یک‌هزار و ۵۷۶ خانوار در کلاس‌ها و فضا‌های مرتبط با آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند، عنوان کرد: آموزش و پرورش همدان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران فرهنگی دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه روز هفتم فروردین ماه ۳۰۵ خانوار در قالب ۷۱۵ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های همدان اسکان داده شده‌اند، گفت: روز گذشته ۱۱۰ خانوار با ۳۵۸ نفر جمعیت در مهمانپذیر‌های همدان اسکان داده شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه امسال از ظرفیت منازل استیجاری دارای مجوز برای اسکان مسافران نوروزی استفاده شده است، عنوان کرد: روز گذشته ۸۹ خانوار در قالب ۳۸۴ نفر در منازل استیجاری همدان اسکان داده شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین در روز هفتم فروردین ماه ۳۲ خانوار در قالب ۱۶۰ نفر در فضا‌های مرتبط با سازمان فرهنگی، ورزشی و شهرداری همدان اسکان داده شده‌اند.

مشاور شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه ظرفیت لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، گفت: مسافران نوروزی که قصد سفر به همدان را دارند نگران تامین فضا برای اقامت نباشند چراکه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای اسکان مسافران در پارک‌ها و اماکن چادرزنی ایجاد شده است، گفت: شهرداری همدان بوستان‌های شهروند، نماز، ارم و مردم را برای نصب چادر توسط مسافران مشخص کرده است.

محمدی اظهار داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای نصب چادر در این پارک‌ها اقدام کنند چراکه نصب چادر در سایر پارک‌های شهر ممنوع بوده و اجازه نصب در آن‌ها داده نمی‌شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار