کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: غبار رقیق از امشب (شامگاه سه شنبه) آسمان برخی نقاط استان را فرا می‌گیرد و هوای همدان غبارآلود می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 28 March 2018
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: غبار رقیق از امشب (شامگاه سه شنبه) آسمان برخی نقاط استان را فرا می‌گیرد و هوای همدان غبارآلود می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ محمدحسن باقری شکیب افزود: همچنین امشب دمای هوای همدان حدود ۲ درجه کاهش می‌یابد و از بعدازظهر پنجشنبه وزش شدید باد در همدان آغاز می‌شود.

وی با پیش بینی اینکه در چند روز آینده پدیده بارشی در استان رخ نمی‌دهد، اظهار کرد: بعدازظهر جمعه سامانه بارشی ضعیفی وارد همدان می‌شود و در برخی از نقاط استان بارش باران را شاهد خواهیم بود.

باقری شکیب بیان کرد: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر‌ها گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است و دمای هوای استان در شامگاه دوشنبه و روز سه شنبه تا حدودی کاهش می‌یابد.

به گفته باقری شکیب، شهرستان‌های کبودرآهنگ و نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شهرستان فامنین با یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار