فرماندار ملایر ضمن مهم شمردن جایگاه رسانه‌ها در کشور گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی جامعه امروز جامعه امربه‌معروف و نهی از منکر است؛ احزاب و تشکل‌ها می‌توانند در این زمینه مؤثر عمل کنند و رسانه‌ها نیز باید از احزاب حمایت و تشویق لازم را داشته باشند چراکه حمایت رسانه ها بسیار کار ارزشمندی در این زمینه است.
کد خبر: ۵۸۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 28 March 2018

فرماندار ملایر گفت:با اجرای ۳۵ برنامه فرهنگی همزمان با نوروز در ملایر به استقبال میهمانان نوروزی رفتیم.
 
به گزارش تابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به آمادگی شهرستان ملایر برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: سال گذشته ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان در کشور مقام اول را کسب کرد و شهرستان ملایر نیز در استان رتبه برتر را در این زمینه از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: امسال برای خدمات رسانی بهتر در نوروز ۱۰ کمیته و دو جلسه ستاد اصلی خدمات سفر تشکیل شد و چندین جلسه فرعی در راستای خدمات دهی با کیفیت‌تر در شهرستان تشکیل شد.

رضایی عنوان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، مراکز درمانی، آتشنشانی، هلال احمر، حمل و نقل، میراث فرهنگی و... برای خدمات دهی به مردم و مسافریان نوروزی آمادگی دارند و در تعطیلات نوروزی سه گروه متشکل از بازرسان و ناظران به صورت مستمر نظارت و بازرسی خود را از اماکن مختلف خواهند داشت.

فرماندار ملایر افزود: توجه دستگاه‌ها برای بازرسی، نانوایی‌ها، مراکز عرضه میوه، اماکن و مراکز اسکان مسافران و... نیز انجام‌شده که امیدواریم شاهد خدمات مطلوب و باکیفیتی در ایام نوروز در شهرستان ملایر باشیم.

وی به برگزاری تور‌های گردشگری و ملایر گردی در ایام نوروز اشاره کرد و بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری و میراث فرهنگی هفت اتوبوس برای ابن طرح پیش‌بینی‌شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری ۳۵ برنامه فرهنگی در ملایر در ایام نوروز راداریم و همچنین در تعدادی از روستا‌ها نیز شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، بازی‌های بومی محلی و... خواهیم بود.

فرماندار ملایر با اشاره به ثبت شهر ملایر به‌عنوان شهر منبت افزود: با توجه به تبلیغات گسترده و سراسری که در این ایام پایانی سال برای جشنواره نوروزی صورت گرفته پیش‌بینی ما این است که تعداد زیادی از مسافران و خریداران مبل و منبت به ملایر بیایند.

وی تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مسافران و اسکان برای ما بسیار مهم است، پیش‌بینی ما این است که حداقل شبانه ۲ هزار اسکان را در مراکز اقامتی و خوابگاه‌ها داشته باشیم.

معاون استاندار در ادامه گفت: استقبال از اولین مسافران نوروزی در اولین روز نوروز انجام می‌شود و درراه آهن ملایر از مسافران مشهد در اولین روز نوروز مراسم بدرقه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شروع فعالیت‌ها و چادر‌های هلال‌احمر از امروز شروع‌شده و در ورودی‌ها شهر خدمات مختلف به مسافران انجام می‌شود.

فرماندار ملایر در ادامه ضمن برشمردن جایگاه مهم رسانه‌ها در کشور و امر اطلاع‌رسانی گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز جامعه نیازمند آن است مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند مؤثر باشند گفت: همه باید کمک کنند با نیت خیر و اصلاح در جامعه شاهد اجرای این فریضه ارزشمند باشیم.
 
رضایی یادآور شد: در شرایط فعلی جامعه امربه‌ معروف و نهی از منکر فردی نمی‌تواند خیلی مؤثر باشد به همین دلیل باید از احزاب و تشکل‌ها حمایت شود تا این احزاب با یک شناسنامه بیایند وامرو به معروف و نهی از منکر نیز توسط این گروه‌ها صورت گیرد.
 
جامعه‌ی امروز نیازمند امربه‌معروف و نهی از منکر

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: احزاب و تشکل‌ها می‌توانند در این زمینه مؤثر عمل کنند و رسانه‌ها نیز باید از احزاب حمایت و تشویق لازم را داشته باشند چراکه حمایت رسانه ها بسیار کار ارزشمندی در این زمینه است.

فرماندار ملایر ادامه داد: رسانه‌ها نباید تنها معایب و مشکلات و کاستی‌ها را ببیند باید واقع‌بینانه قضاوت کرده و همه مسائل را ببیند و از انصاف خارج نشوند.

وی عنوان کرد: امیدواریم سال آینده سال گشایش در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای مردم و کشور باشیم و با وحدت و همدلی در کنار همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات در همه حوزه‌ها تلاش بیشتری خواهیم کرد.
 
رضایی خوش‌ترین خاطره سال ۹۶ ثبت ملی مبل و منبت ملایر و تلخ‌ترین خاطره خود را اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر دانست که به خوبی در شهرستان مدیریت شد.

وی افزود: برگزاری پررنگ و رقابتی انتخابات با حضور حداکثری مردم در اردیبهشت‌ماه امسالحامل پیام‌های مهمی بود که اگر جدی گرفته می‌شد ما شاهد مشکلات و اتفاقات دی‌ماه نبودیم.

وی اظهار کرد: با وحدت تلاش و گذشت از برخی مسائل که خود بستر ایجاد اختلاف است، می‌توانیم در راستای توسعه شهرستان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار