در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان
استاندار کرمان گفت: با توجه به ظرفیت کرمان در تهیه و تولید لباس متحد‌الشکل دانش‌آموزان، تمام مدارس استان مکلف به تهیه نیاز خود از تولیدات استان هستند.
کد خبر: ۵۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 15 March 2018

علیرضا رزم‌حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه تمام مدارس کرمان مکلف هستند تا لباس متحد‌الشکل دانش‌آموزان را از تولیدکنندگان استان تهیه کنند، اظهار داشت: سال گذشته این کار به صورت آزمایشی در استان انجام شد و موفقیت‌آمیز هم بود.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی که در این زمینه برای استان ایجاد می‌شود، عنوان کرد: تولیدکنندگان استان کرمان این ظرفیت را دارند با کیفیت و قیمت مناسب نیاز لباس فرم مدارس را تامین کنند، ضمن اینکه خانواده‌ها نیز از اجرای این طرح رضایت دارند.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت شورای استانی آموزش و پرورش ابراز داشت: چنانچه مازاد درآمدی مالیاتی به استان داده شود، حتما اولویت را با آموزش و پرورش می‌گذاریم.

رزم‌حسینی با اشاره به آغاز به کار ستاد اسکان نوروزی تصریح کرد: ابلاغیه همکاری کامل فرمانداران با اسکان مسافران نوروزی انجام می‌گیرد تا در زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری استان کرمان طی سال‌های گذشته هفت برابر افزایش داشته و وضعیت پذیرایی و هتل‌های استان بهبود داشته و توانستیم رتبه اول را در راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی به دست آوریم.

رزم‌حسینی ابراز داشت: مکان‌هایی که در شهر کرمان و شهرستان‌های بزرگ محل پذیرایی گردشگران خارجی است را در حال ساماندهی داریم تا به شبکه جهانی گردشگری متصل شوند و در افزایش ظرفیت گردشگری به کار گرفته شوند.

استاندار کرمان گفت: میزان هتلینگ در استان کرمان ناچیز است و حجم وسیعی از گردشگری نوروزی باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشگری از آسیب‌های اجتماعی را از مدراس مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: با همکاری اداره کل اجتماعی استانداری برای سال آینده، مربیان مدارس درس‌هایی را به عنوان اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان ارائه دهند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار