استاندار البرز:
استاندارالبرز با اشاره به کاهش آمار تصادفات ناشی از حوادث رانندگی و آمار مصدومان چهارشنبه سال خاطرنشان کرد: بازهم آمار ارایه شده دراین زمینه قابل قبول نیست و باید اقدامات موثرتری را داشت.
کد خبر: ۵۷۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 15 March 2018

به گزارش تابناک البرز استاندار البرز با تاکید براینکه دولت اقدامات موثری در حوزه سلامت داشته است، گفت: امروز بخشی از مشکلات درمانی البرز برغم کمبودهایی که وجود دارد، جبران شده است.

محمد علی نجفی افزود: سلامت از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار بوده و در سند چشم انداز به روشنی بیان شده است.


وی ادامه داد: برخورداری از سلامت، رفاه و تامین اجتماعی از موضوعات مهمی است که دراین زمینه مدنظر قرار می گیرد.


استاندارالبرز گفت: انتظارمی رود با جبران برخی از کمبودهای درمانی در البرز شرایط این استان از متوسط کشوری بهتر شود، چرا که در برخی از بخش ها توانسته ایم به رتبه های برتر دست یابیم که از جمله آنها می توان به شاخص های اقتصادی و صنعت اشاره کرد.


وی اضافه کرد: دربحث حقوق شهروندی باید توجه بیشتری داشت که دراین موضوع مساله سلامت نیز لحاظ شده است.


نجفی ادامه داد: امروز باید به رشد فرهنگی رسید و در نظرداشت برگزاری آیین های سنتی نباید با اسیب زدن به جسم همراه شود.


استاندارالبرز با اشاره به کاهش آمار تصادفات ناشی از حوادث رانندگی و آمار مصدومان چهارشنبه سال خاطرنشان کرد: بازهم آمار ارایه شده دراین زمینه قابل قبول نیست و باید اقدامات موثرتری را داشت.


وی اضافه کرد: تمهیدات لازم ازسوی ستاد تنظیم بازار برای تهیه اقلام مورد نیاز مردم در شب عید پیش بینی شده و مسئولان همواره دغدغه تامین نیازهای مردم دارند .


نجفی ادامه داد: امروز درالبرز بحث غربالگری معتادان مورد پیگیری قرار گرفته تا بخشی از آسیب های اجتماعی حل شود و درسال نو با انرژی و تمهیدات بیشتری مسائل و مشکلات دنبال خواهد شد.


وی تاکید کرد: مجمع سلامت البرز در سال نو باید بصورت ویژه مصوبات و طرح های حوزه سلامت را دنبال کندو همراهی لازم دراین زمینه خواهد بود بطوریکه استفاده بیشتری از بخش خصوصی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار