رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان تاکید کرد: دیون و الزامات پرسنلی باید در اولویت توزیع اعتبارات هزینه‌ای باشد همچنین رفاهی و اضافه کار در اولویت نخست پرداخت قرار گیرد.
کد خبر: ۵۷۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 11 March 2018
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان بیان کرد: پاداش پایان خدمت افرادی که تا پایان سال ۹۵ بازنشسته شدند، امسال تسویه می‌شود.
 
به گزارش ایرنا اسکندر صیدایی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات هزینه‌ای سال ۹۶ و تغییرات لایحه بودجه ۹۷ همدان پرداخت و افزود: پاداش پایان خدمت افرادی که تا پایان ۹۵ بازنشسته شدند ۱۱۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن تا پایان دی امسال پرداخت شده است و مابقی آن تا پایان سال جاری تسویه می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبارات هزینه‌ای همدان با ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش به ۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد رسید که امید می‌رود بتوان ۱۰۰ درصد حقوق و سایر را تا پایان سال جذب و پرداخت کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان تاکید کرد: دیون و الزامات پرسنلی باید در اولویت توزیع اعتبارات هزینه‌ای باشد همچنین رفاهی و اضافه کار در اولویت نخست پرداخت قرار گیرد.

صیدایی تاکید کرد: با توجه به افزایش ۲۰۰ میلیارد ریال به سقف اعتبارات هزینه‌ای باید دیون که الزام آور هستند تا پایان سال پرداخت شود.

وی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان برنامه و بودجه و خزانه کشور ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه حقوق همه کارکنان دولت باید پرداخت می‌شد بنابراین جدول تخصیص به خزانه ابلاغ شد.

صیدایی افزود: همچنین کارکنان طرحی که هیچ مبلغ نقدی تاکنون دریافت نکردند در ۲ ماه پایانی سال حقوق آن‌ها به روز ابلاغ شد و خرانه این مبلغ را به دستگاه‌ها پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: ساز و کار نحوه پرداخت حقوق و مزایا نیرو‌های رسمی، پیمانی، قراردادی و طرح‌های عمرانی اندیشیده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان اضافه کرد: در بخش اعتبارات هزینه‌ای به ویژه در ردیف دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه، پیشتر منابع این دستگاه‌ها به روز ابلاغ نمی‌شد، ولی با پیگیری‌های صورت گرفته و ابلاغ ردیف‌های مربوطه، به دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضاییه پرداخت شد.

صیدایی بیان کرد: ۱۹۰ میلیارد ریال درآمد اختصاصی استان همدان است در چند روز آینده ابلاغ می‌شود آموزش و پرورش و بهزیستی آمادگی داشته باشند تا این اعتبارات را در زمان پایانی سال جذب کنند.

وی گفت: اعتبار برخی از طرح‌های استان همدان افزایش یافته است که برای نمونه اعتبار بیمارستان تویسرکان که درلایحه بودجه ۱۵ میلیارد ریال بوده به ۳۳ میلیارد ریال رسید و بودجه تکمیل راه آهن همدان- تهران- سنندج از ۶۰۰ به ۶۵۰ میلیارد ریال و بهسازی راه نهاوند - بروجرد از ۵۰ به ۵۵ میلیارد افزایش یافت.

در حال حاضر حدود ۳۲ هزار بازنشسته مربوط به دستگاه‌های مختلف در استان همدان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار