مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام علی شکری افزایش شاخص‌های دینی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد که این امر در قالب اجرای طرح تحول اجتماعی با همراهی نهادهای فرهنگی و به‌خصوص با استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی میسر خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 10 March 2018
به گزارش تابناک سمنان مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان  صبح شنبه در نشستی با مدیرکل امور فرهنگی، رسانه‌ای و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی، به میزبانی مجتمع ولایت سمنان ضمن اشاره به نقش این نهاد در اجرای طرح تحول در نظام اجتماعی، تأکید کرد: این طرح یکی از راه‌های تحقق عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.
حجت الاسلام شکری ، گفت: باید به دنبال ارتقاء شاخصه‌های اجتماعی در بین مردم باشیم و موضوعاتی مانند وفای به عهد، یا پرهیز از دروغ، خیانت، بزهکاری و ده‌ها مورد دیگر که از شاخصه‌های عدالت اجتماعی محسوب می‌شوند، را مدنظر قرار دهیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان بر ضرورت اجرای طرح تحول اجتماعی با همراهی شبکه تبلیغی تأکید کرد و گفت: بخشی از طرح تحول اجتماعی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است که با رویکرد دینی باید منتج به این شود که شاخص اجتماعی افزایش مثبت یابد.
وی همچنین افزود: این اقدام می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح در راستای اعزام مبلغان، شناسایی اقشار و جوامع هدف، کمک گرفتن از رسانه‌ها و فضای مجازی، مشارکت‌های مردمی، تشکل‌های دینی، مداحان، مبلغان دینی و ده‌ها مورد دیگر از ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی، صورت بپذیرد.
حجت الاسلام شکری ، گفت: یکی از جوامع هدف ما در سطح استان برای اجرای طرح تحول اجتماعی با حضور مبلغان و کارشناسان تبلیغات اسلامی، سکونت‌گاه‌های غیررسمی هستند که تعدادشان در استان قریب به ۵۰ مورد گزارش‌شده است.
شکری تأکید کرد: بافت‌های آسیب‌پذیر جامعه، حاشیه‌نشین‌ها، مناطق بافت فرسوده و ... در زمره بخش‌هایی هستند که باید با گسترش عدالت اجتماعی، به کانون رفع بزهکاری و مشکلات اجتماعی بدل شوند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سمنان با اشاره به آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حوزه اجتماعی در محور خانواده، گفتمان دینی، راه‌اندازی تشکل‌های دینی مردم‌نهاد شامل مرکز مشاوره فرهنگی، دینی و همچنین با مشارکت شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و اداره ورزش و جوانان پیش‌قدم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار