معاون اقتصادی استاندار همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان همدان پتانسیل و شایستگی رسیدن به جایگاه صنعتی را دارد و خوشبختانه در بخش مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۷۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 08 March 2018
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افتتاح دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی همدان عامل توسعه استان همدان می‌شود.

به گزارش تسنیم، سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از دانشکده فناوری‌های نوین مرحوم محمد علی فرشچیان، اظهار داشت:

دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی همدان دومین پروژه عمرانی مهم استان است که بدون شک عامل توسعه و پیشرفت استان همدان و کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی پیشرفت ملت‌ها و کشور‌های جهان ایجاد زمینه‌های پیشرفت علم، آموزش و پژوهش است، ابراز کرد: این دومین پروژه بزرگ عمرانی است که با مساعدت بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان ساخته شده و از آن بهره‌برداری می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عاملان کار‌های خیر در دنیا به بالاترین فضیلت‌ها دست می‌یابند، بدون شک مرحوم فرشچیان و خانواده‌اش همیشه عامل کار‌های خیر بوده‌اند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه هیچ ارثی برتر از اخلاق نیک و نوع دوستی نیست، تصریح کرد: خانواده مرحوم فرشچیان دارای فضیلت‌های اخلاقی والایی هستند.

استان همدان شایستگی رسیدن به جایگاه مطلوب صنعتی را دارد

معاون اقتصادی استاندار همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان همدان پتانسیل و شایستگی رسیدن به جایگاه صنعتی را دارد و خوشبختانه در بخش مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

رضا قیاسی گفت: استان همدان با وجود شایستگی‌های زیادی که دارد، اما در بخش‌های مختلفی هم دچار عقب افتادگی است و عوامل مختلفی در این عقب افتادگی موثر بوده است. این عقب افتادگی‌ها مانع از رسیدن همدان به جایگاه صنعتی بوده است.

وی راه‌اندازی دانشگاه صنعتی همدان را راهی برای توسعه و پیشرفت استان دانست و افزود: بدون شک افتتاح و راه‌اندازی دانشکده فناوری‌های نوین مرحوم محمد علی فرشچیان در دانشگاه صنعتی همدان، تاثیر بسزایی در جبران عقب افتادگی‌های صنعتی استان خواهد داشت.

معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: خوشبختانه با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی، زیرساخت‌های صنعتی برای توسعه استان و کشور فراهم شده است.

قیاسی از خدمات گسترده مرحوم فرشچیان و خانواده‌اش در استان همدان، قدردانی کرد و گفت: مسئولان این دانشگاه باید تلاش کنند تا شاهد پیشرفت علم و دانش و علم صنعت در این دانشگاه باشیم و به توسعه استان کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار