مدیر ستاد دیه همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۱ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.
کد خبر: ۵۷۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 08 March 2018
مدیر ستاد دیه همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۱ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.
 
به گزارش تسنیم؛ یدالله روحانی منش اظهار داشت: ۲۵۱ زندانی جرائم غیر عمد با ۲۱ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان با پیگیری ستاد دیه و مشارکت خیران آزاد شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۶ نفر محکومیت پرداخت دیه، ۱۸۰ نفر محکومیت مالی، ۳۹ نفر محکومیت مهریه و ۶ نفر محکومیت چرداخت نفقه داشته که ۲۴۲ نفر از آن‌ها مرد و بقیه زن بوده‌اند.

روحانی منش گفت: پس از ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های انجام شده، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان در مورد دیه ناشی از تصادفات پرداخت شده است.

وی از ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی خبر داد و بیان کرد: یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان از بدهی مددجویان با این کار پرداخت و ۳ میلیارد و ۵۶۹ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان نیز به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است.

مدیر ستاد دیه همدان اعلام کرد: با دعوت از شاکیان پرونده‌ها نیز ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و ۲۴ هزار تومان در شورای حل اختلاف شعبه ۱۵۷ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایت‌مندانه شده است.

روحانی منش با اشاره به کمک ۲ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۸۱۳ هزار تومانی ستاد دیه به تعدادی از مددجویان بیان کرد: ۲ میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز به صورت وام بانکی به مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به مشارکت خانواده برخی زندانیان در پرداخت بدهی آن‌ها گفت: ۷۲۰ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان از طرف آن‌ها پرداخت شده است.

روحانی منش با دعوت از مردم برای سهیم‌شدن در این امر خداپسندانه و بازگرداندن زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد به آغوش خانواده اعلام کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و حساب جام بانک ملت به شماره ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ به نام ستاد دیه استان همدان واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار