معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: سند تحول بنیادین شاید تنها سندی در جهان است که با هدف تعلیم و تربیت دانش آموزان جهت دست یابی به زندگی طیبه تنظیم شده است، رویکرد این سند تربیت تمام ساحتی انسان و عدالت محوری و کیفیت بخشی است.
کد خبر: ۵۷۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: سند تحول بنیادین شاید تنها سندی در جهان است که با هدف تعلیم و تربیت دانش آموزان جهت دست یابی به زندگی طیبه تنظیم شده است، رویکرد این سند تربیت تمام ساحتی انسان و عدالت محوری و کیفیت بخشی است.

به گزارش ایکنا از همدان، حسن آقا یوسفی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همدان، دوشنبه، ۱۴ اسفند د. مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش جدید استان اظهار کرد: سند تحول بنیادین سند تربیت محور و برگرفته از نظام اعتقادی ماست.

وی افزود: سند تحول بنیادین شاید تنها سندی در جهان است که با هدف تعلیم و تربیت دانش آموزان جهت دست یابی به زندگی طیبه تنظیم شده است، رویکرد این سند تربیت تمام ساحتی انسان و عدالت محوری و کیفیت بخشی است.

یوسفی اضافه کرد: یکی از ارکان مهم هر کشوری آموزش و پرورش آن ملت است، فرزندان ما در این دستگاه، ۶ تا ۱۸ سالگی خود را که به عنوان بهترین سن یک انسان است در حوزه تعلیم و تربیت طی می‌کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ادامه داد:اگر در یک کشور به مقام و منزلت معلم و آموزش و پرورش بها داده شود بهترین سرمایه‌ها برای آیندگان باقی خواهد ماندچرا که ما همگان نتیجه همان سیستم آموزشی هستیم.

وی گفت: مدارس و معلمان این مجموعه در استان رتبه اول مطالعات اجتماعی را در سطح کشور کسب نموده اند که این افتخاری است مهم تا بیشتر قدردان منزلت و جایگاه والای فرهنگیان باشیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ابراز کرد: طبق نامه ۵۳ حضرت علی (ع) به مالک اشتر، ویژگی‌های یک مدیر خوب، خدا محور بودن، دوری از فرمان نفس و آرزو‌های دست نیافتنی، مهربان و همراه بودن با دیگران و دوری از ترس، بخل و حرص و طمع است.

یوسفی ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه آقای خزاعی، مدیر کل آموزش و پرورش سابق استان عنوان کرد: ایشان مردی نجیب، مدیر، صبور، راز دار، مهربان، مودب، شکست ناپذیر، باتجربیات گران بها در حوزه‌های مختلف مدیریتی، ارتباط خوب با مدارس، دانش آموزان، فرهنگیان و سازمان‌های دیگر و ... است.

وی اظهار کرد: کارشناسان مدیریتی در سطح دنیا سه شاخص مهم مهارت ادراکی، انسانی و فنی را برای یک مدیر لایق عنوان می‌کنند که بدون اغراق می‌توانیم بگویم آقای خزاعی همه شاخصه‌ها را با خود به همراه داشت.

این مقام مسئول افزود: دکتر محمد پور داود به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان نیز متخصص در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت با همکاری دوستان فرهنگی می‌تواند باعث پیشرفت هر چه بیشتر این نظام و به ویژه نهاد مقدس آموزش و پرورش شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار