معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند و همه مسئولان مکلفند برای ارتقای جایگاه این سرمایه بزرگ گام بردارند تاکید کرد: تحقق این امر، مستلزم این است که زمینه‌های مناسب برای بروز توانمندی‌های اقشار مختلف ایجاد شود تا سرعت دستیابی به اهداف شدت گیرد.
کد خبر: ۵۷۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد:تریبون‌ها نباید در اختیار جناح خاصی قرار گیرد بلکه همه افراد با هر عقیده و سلیقه‌ای باید نظر خود را ارایه دهند.

به گزارش ایرنا؛ سید سعید شاهرخی در گردهمایی نقش سازمان‌های مردم نهاد استان همدان در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی افزود: همه تریبون‌ها باید در راستای اهدافی که مردم پای صندوق‌های رای مطالبه کردند باشد.

وی اضافه کرد: تاکید دولت تدبیر و امید، ایجاد فرصت برابر برای همه مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای است بنابراین نباید زمینه به گونه‌ای ایجاد شود که تنها عده‌ای خاص بتوانند نظر، عقاید و حرف‌های خود را بیان کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: گردهمایی نقش سازمان‌های مردم نهاد در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکید استاندار همدان در توجه به گفت و گو در میان اقشار مختلف مردم، فعالان سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: نقش مردم در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی واقعی و بی بدیل است و آن‌ها به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در شکل گیری، تداوم و پیروزی انقلاب اسلامی موثر بودند بنابراین در مراحل مختلف نقش مردم موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند و همه مسئولان مکلفند برای ارتقای جایگاه این سرمایه بزرگ گام بردارند تاکید کرد:تحقق این امر، مستلزم این است که زمینه‌های مناسب برای بروز توانمندی‌های اقشار مختلف ایجاد شود تا سرعت دستیابی به اهداف شدت گیرد.

شاهرخی ادامه داد: مردم در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی به عنوان اولویت نخست دولت نقش کلیدی دارند و این امر می‌طلبد بستر حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در همدان و رفع معضلات بیکاری فراهم شود.

وی بیان کرد: توجه به نقش و جایگاه احزاب باعث ارتقای سرمایه‌های اجتماعی می‌شود و در این راستا به زودی خانه احزاب در همدان بهره برداری می‌شود.

شاهرخی اظهارکرد: دولت معتقد نیست که همه کار‌ها را خود انجام دهد بلکه درصدد واگذاری انجام امور به مردم و بستر سازی برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف است که خواستگاه این مهم، سمن‌ها هستند.

وی بیان کرد: مردم در تشکل‌ها و سمن‌های مختلف ساماندهی شده و کار را به دست گیرند، در مقابل دستگاه‌ها نیز باید امورات قابل واگذاری را به سمن‌ها محول کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: باید در کوتاه‌ترین زمان مجوز تشکیل سازمان مردم نهاد در حوزه‌های تخصصی صادر شود و دستگاه‌های اجرایی کار مردم را تسهیل کنند تا زمینه مشارکت عمومی را برای انجام امور توسط مردم فراهم کنند.

شاهرخی اضافه کرد: یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهوری توجه جدی به نقش جوانان و بانوان است و در این راستا دولت بر استفاده از توان جوانان و میدان دادن به بانوان نه در قالب شعار بلکه به صورت واقعی تاکید کرده است.
گفتنی است؛ ۴۰۰ سمن در استان فعال است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار