معاون فرهنگی اوقاف ملایر گفت: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی و آماده سازی مکان‌های زیارتی و خدماتی بقاع متبرکه جهت رفاه حال زائران و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر عنوان کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه و به طور ویژه در ۵ امامزاده شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ابراهیم حسین‌خانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه و به طور ویژه در ۵ امامزاده شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امامزاده عبدالله (ع) ملایر و مهر آباد، امامزاده ابراهیم (ع) روستای تجر، مقبره سیف‌الدوله و تکیه حضرت ابولفضل (ع) ۵ بقعه شاخص در اجرای طرح آرامش بهاری است.

حسین خانی اضافه کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند امسال برای زائران و مسافران نوروزی در جوار بقاع متبرکه ملایر همراه با برنامه‌های فرهنگی آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

معاون فرهنگی اوقاف ملایر ادامه داد: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی و آماده سازی مکان‌های زیارتی و خدماتی بقاع متبرکه جهت رفاه حال زائران و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

وی گفت: خیمه‌های معرفت نیز در ۵ بقعه شاخص شهرستان ملایر برگزار خواهد شد، گفتنی است در این طرح از ظرفیت ۹ مبلغ اعزامی از قم و ۵ مبلغ بومی در بقاع استفاده می‌شود.

حسین خانی ابراز کرد: برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه محصولات فرهنگی، برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، پاسخ گویی به شبهات و مسائل دینی توسط مبلغان از دیگر برنامه‌های این طرح خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار