عضو شورای شهر همدان درباره برخی استخدام‌ها در شهرداری همدان گفت: در فرایند استخدام‌ها از نظر قانونی مشکلی نیست و روال قانونی برای به کارگیری این نیرو‌ها به صورت شرکتی طی شده و هیچ ایرادی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 04 March 2018
یک عضو شورای شهر همدان بر رعایت عدالت در استخدام‌ها تأکید کرد و گفت: شهردار سابق همدان از اختیارات خود سوء استفاده کرده و باید بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کند.

به گزارش فارس؛ اکبر کاووسی‌امید درباره برخی استخدام‌ها در شهرداری همدان اظهار کرد: تخلفاتی که در گذشته اتفاق افتاده در حد وسیع پیگیری و برخورد می‌شود و تصمیم بر این است تا جدیت در برخورد‌ها بیش از پیش رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه مخفی‌کاری نخواهیم داشت و تمام اتفاقات را به مردم گزارش می‌دهیم، افزود: قرار شد جلسات شورا به صورت علنی برگزار شود و رسانه‌ها مجاز به حضور باشند تا بر عملکرد اعضای شورای شهر نظارت داشته باشند.

عضو شورای شهر همدان درباره برخی استخدام‌ها در شهرداری همدان نیز گفت: در فرایند استخدام‌ها از نظر قانونی مشکلی نیست و روال قانونی برای به کارگیری این نیرو‌ها به صورت شرکتی طی شده و هیچ ایرادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد و تبعیض باید جدیت لازم باشد و مماشاتی صورت نگیرد.

کاووسی‌امید با بیان اینکه بحث مورد اعتراض در به کارگیری این افراد رعایت نشدن عدالت است، تصریح کرد: اگر به دنبال رعایت در روند به کارگیری نیرو‌ها باشیم شهرداری باید نیاز‌های خود به نیروی انسانی را از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام کرده و افراد از طریق شرکت در آزمون استخدامی جذب شوند.

وی با اعلام اینکه در استخدام‌های شرکتی پسر شهردار سابق همدان به کارگیری شده است، اضافه کرد: این نشاندهنده این است که ایشان از قدرتی که داشته سوء استفاده کرده است.

این عضو شورای شهر همدان بیان کرد: در کشور‌های غربی اگر هر مدیری طی سال‌های حضور در قدرت و مدیریت، از اختیارات خود سوء استفاده کند پس از افشای آن از مردم عذرخواهی می‌کند.

وی با بیان اینکه شهردار سابق همدان به دلیل سوء استفاده از قدرت از مردم همدان عذرخواهی کند، افزود: محمدحسین سلطانی، سیدمحمد مهدی رسولی، هادی بلوری، حمیدرضا آرمان، پیام حیدری و علی حبیبی به صورت شرکتی جذب شهرداری همدان شده‌اند که روال قانونی آن طی شده، ولی عدالت رعایت نشده است.

کاووسی امید با اشاره به اینکه نوعی رانت و تبعیض در این استخدام‌ها بوده است، تصریح کرد: بنده در مبارزه با فساد و تبعیض از کوچک‌ترین نکته‌ای نمی‌گذرم و این را همه بدانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار