مسئول اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: این آزمون در بخش حفظ شامل حفظ ۳ ،۵ ، ۱۰، ۱۵ ،۳۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و در بخش مفاهیم شامل: تدبر در قرآن، فهم زبان قرآن، مفاهیم مقدماتی، واژه‌های آسمانی و مفاهیم نهج البلاغه است که در رده سنی ۱۳ سال به بالا به صورت کتبی و شفاهی و زیر ۱۳ سال به صورت شفاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 03 March 2018
 مسئول اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور صبح امروز با رقابت ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مجتبی جمالی، مسئول اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور صبح امروز با رقابت ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در استان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون رأس ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز در سطح استان برگزار شد که در این بین هزار و ۳۶۸ قرآن آموز در شهر همدان در محل دانشگاه بوعلی سینا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم با رقابت 2 هزار و 500 شرکت کننده همدانی برگزار شد

جمالی افزود: این آزمون در بخش حفظ شامل حفظ ۳ ،۵ ، ۱۰، ۱۵ ،۳۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم و در بخش مفاهیم شامل: تدبر در قرآن، فهم زبان قرآن، مفاهیم مقدماتی، واژه‌های آسمانی و مفاهیم نهج البلاغه است که در رده سنی ۱۳ سال به بالا به صورت کتبی و شفاهی و زیر ۱۳ سال به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی با بیان اینکه تعداد غایبین آزمون کم بود اضافه کرد: امسال بر خلاف بسیاری از سال‌ها آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت رسمی‌تر و در شأن قرآن برگزار شد.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم با رقابت 2 هزار و 500 شرکت کننده همدانی برگزار شد

مسئول اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: بخش شفاهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن نیز با حضور ۳ هزار داوطلب در سطح استان از ۱۲ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سهم بانوان در این آزمون بیشتر از آقایان بود عنوان کرد: حدود ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم بانوان بودند، نتایج بخش کتبی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم فردا، ۱۱ اسفنداعلام خواهد شد و نتایج آزمون شفاهی نیز یک هفته پس از برگزاری آزمون اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار