امام جمعه موقت همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اجرای عدالت در جامعه اظهار داشت:قرآن کریم می‌فرماید پیامبران را فرستادیم تا «لیقوم الناس بالقسط» را محقق سازند و در احادیث مرتبط با ظهور امام عصر (عج) بر اجرای بی‌کم و کاست عدالت تاکید شده است.
کد خبر: ۵۷۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 03 March 2018
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شفاف‌سازی حقوق‌های مدیران از مقدمات اجرای عدالت و مطالبه مردم است گفت: برخی مسئولان به‌دنبال توجیه بی‌عدالتی‌ها در جامعه نباشند.

به گزارش تسنیم؛ آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: حضرا ام‌البنین(س) فرزندان خود را به‌نحوی تربیت کردن که مدافع حریم ولایت باشند و از این منظر الگویی کامل برای زنان مسلمان شد.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تا کنون مادران بسیاری فرزندان خود را مدافع اسلام و ولایت تربیت کردند که همگان باید قدردان آنان باشند ، افزود:این درسی برای همگان است که خود را مدافع ولایت و اسلام و انقلاب بدانند و در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اجرای عدالت در جامعه اظهار داشت:قرآن کریم می‌فرماید پیامبران را فرستادیم تا «لیقوم الناس بالقسط» را محقق سازند و در احادیث مرتبط با ظهور امام عصر (عج) بر اجرای بی‌کم و کاست عدالت تاکید شده است.

وی با بیان اینکه کسانیکه در راستای اجرای عدالت گام برمی‌دارند خود باید صالح و عادل باشند گفت:جوان و نوجوان ما از سنین پایین باید عدالت پیشه باشد تا فردا که مسئول شدند به آن بمانند و نیروی خود را با عدالت انتخاب کرده و با ترجیحات مسائل حزبی و گروهی عدالت را زیرپا نگذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری مسئولان جمهوری اسلامی که مسائل اقتصادی و معیشت مردم در دست آنها بوده اگر به عدالت عمل نکردند، صدای مظلوم را شنیدند اما حق او را از حلقوم ظالم بیرون نکشیدند باید منتظر عذاب باشند و این افراد باید بدانند که در دستگاه عدل الهی نمی‌توانند این اعمال خود را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه این دنیا به چشم بر هم زدنی تمام می‌شود، گفت: اگر مسئولی نمی‌تواند یا نمی‌گذارند عدالت را حفظ کند باید دین خود را مقدم دانسته و استعفا بدهد.

موسوی اصفهانی بیان کرد: شفاف سازی حقوق‌ها یکی از مقدمات عدالت است چراکه مردم باید بدانند وزیر، نماینده مجلس، رئیس حوزه و دیگران چه میزان حقوق می‌گیرند، در زمان بازنشستگی چه مبلغی به برخی پرداخت می‌شود که شنیده شده برخی بعد از بازنشستگی تا یک میلیارد تومان هم دریافت کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه اگر آنچه در مورد چپاول اموال و زمین‌های مردم در روزنامه‌ها نوشته می‌شود واقعیت دارد، قوه قضائیه باید آنها را به مردم معرفی کند، اظهار داشت:افراد نباید با این سخنان که "دیگران هم همین کار را می کنند" یا " آنچه من می خورم نسبت به میلیاردی‌ها تومان پول موجود ناچیز است" بی‌عدالتی را توجیه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار