رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از احتمال برگزاری مراسم افتتاحیه پیاده‌راه میدان امام (ره) و اکباتان در روز ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفت: سایت موزه پیاده‌راه میدان امام (ره) نیز بهار ۹۷ افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 27 February 2018
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از احتمال برگزاری مراسم افتتاحیه پیاده‌راه میدان امام (ره) و اکباتان در روز ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفت: سایت موزه پیاده‌راه میدان امام (ره) نیز بهار ۹۷ افتتاح خواهد شد.

به گزارش فارس؛ کامران گردان با اشاره به بازدید شهردار، اعضای شورای شهر و مدیارن مناطق یک و ۲ شهرداری از روند پیاده راه‌سازی میدان امام (ره) و اکباتان، منطقه حمام‌قلعه و کوچه استرومردخای، اظهار کرد: اجرای کار عمرانی در میدان امام (ره) و اکباتان به اتمام رسیده و زیباسازی و گل‌کاری در این مناطق باقی مانده است.

وی از تصمیمی مبنی بر برگزاری مراسم افتتاحیه پیاده‌راه میدان امام (ره) و اکباتان در روز ۱۸ اسفندماه با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال خبر داد و گفت: سایت موزه پیاده‌راه میدان امام (ره) نیز در فصل بهار به اتمام خواهد رسید و افتتاحیه‌ای نیز در این خصوص خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: قرار است سال ۹۷ بیشترین آسفالت معابر، کف‌سازی و پیاده‌راه‌سازی را در خیابان‌ها و پیاده‌راه‌های سطح شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کوچه‌های مشرف به میدان امام (ره) در اولویت کاری کف‌سازی هستند، افزود: کف‌سازی و آسفالت کوچه دانشگاه آزاد و چند کوچه دیگر انجام شده است.

گردان با تأکید بر اینکه کف‌سازی و آسفالت کوچه‌های باقیمانده مشرف به میدان امام (ره) که طولانی نیستند نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: در کوچه‌های مشرف به میدان امام (ره) نیز کف‌سازی به مرور انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان ادامه داد: در بازدید از منطقه حمام قلعه و کوچه استرومردخای شاهد مشکلاتی بودیم که از قبل بوده و مشکل اصلی در این منطقه کف‌سازی است.

وی با اشاره به کف‌سازی و آسفالت در منطقه حمام قلعه و کوچه استرومردخای در ادامه اجرای پیاده‌راه سازی، خاطرنشان کرد: تعدادی از مراکز کبوترفروشی در این منطقه منتقل شده و تعداد باقی مانده که آن‌ها نیز منتقل خواهند شد.

گردان در پایان با تأکید بر اینکه بازدید از این مناطق بیشتر به منظور دیدار چهره به چهره با مردم بود، یادآور شد: مطالبات در این دیدار مردمی بیان و قرار بر رفع نیاز‌های شهری در این منطقه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار