رائفی پور مدرس دانشگاه گفت: هم اکنون نیز تمام دنیا مأمور به ثبت داشته‌های ما هستند همانگونه که جمهوری آذربایجان چوگان ما را به نام خود ثبت جهانی می‌کند، ترکیه اشعار مولانا را و امارات بادگیر‌های یزد را به نام خود تمام می‌کند.
کد خبر: ۵۶۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 21 February 2018
یک مدرس و محقق عنوان کرد: ایران از نظر اخلاق در حال شکسته شدن است که باید از نظر قانون مداری از این افول اخلاق در جامعه جلوگیری شود که این مهم نیز برخورد جدی و عینی دولت مردان با مفاسد را می‌طلبد.

به گزارش ایکنا، علی اکبر رائفی پور، محقق، مدرس و نظریه‌پرداز ایرانی در همایش آرمان عدالت اجتماعی از شعار تا عمل در سالن چمران دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: سه سرویس قبل و بعد از انقلاب در ایران نفوذ داشته و دارند.

وی افزود: سرویس CIA، موساد و MI۶ سه سرویس قابل نفوذ در ایران است که برخی از آن‌ها همچون ام آی سیکس سابقه ۲۰۰ ساله در ایران دارد خروجی CIA نیز تربیت افراد لیبرال و لا مذهب است.

رائفی پور اضافه کرد: این سه سرویس هریک برنامه‌ها و فعالیت‌های خاص خود را در کشور ادامه می‌دهند، اما هدف مشترک این سه، مبارزه با اسلام و انقلاب است.

این مدرس دانشگاه اشاره‌ای به جنگ هشت ساله ایران داشت و ادامه داد: در تاریخ بشریت نمی‌توان جنگی را یافت که تمام دنیا علیه یک کشور با یکدیگر بسیج شوند مگر جنگ تحمیلی ایران و عراق که ایران با کمترین امکانات و اخلاق مدارانه توانست در برابر کشوری ایستادگی کند که کشور‌های قدرتمندی همچون آمریکا، اسرائیل و ... او را به طور تمام و کمال حمایت می‌کردند.

وی گفت: پس از گذشت ۱۸ سال از جنگ، ایران به مرحله توسعه سازندگی و سپس به توسعه سیاسی دست یافت هرچند که از آن زمان تا کنون از عدم شعور سیاسی رنج می‌برد چرا که فرهنگ اهالی پایتخت نشین را شهروندان درجه ۱ و شهرستان‌ها را درجه ۲ معرفی می‌کرد و این فرهنگ همواره بر مدار تحقیر انسان‌ها در گردش بود.

رائفی پور عنوان کرد: این مهم می‌طلبید تا شخصی هم، چون علی اکبر هاشمی، محمد خاتمی و حسن روحانی سکان کشور را در دست بگیرند مردم ایران از جنگ و دعوا خسته شده و به دنبال توسعه عدالت بودند لذا به دولت روحانی که با شعار اعتدال وارد میدان شده بود آری گفتند.

اخلاق در جامعه در حال تنزل است

وی گفت: هم اکنون نیز تمام دنیا مأمور به ثبت داشته‌های ما هستند همانگونه که جمهوری آذربایجان چوگان ما را به نام خود ثبت جهانی می‌کند، ترکیه اشعار مولانا را و امارات بادگیر‌های یزد را به نام خود تمام می‌کند.

رائفی پور با بیان اینکه جریان آمریکایی همواره به دنبال بسته بودن و سیاه و زشت بودن انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: ایران بار‌ها به دنبال ارتباط با دنیا بوده است، اما جریان آمریکایی مانع این مهم شده است.

این محقق ایرانی گفت: طبق نظرسنجی شبکه‌های غربی ۸۳ درصد ایران فرد محبوب خود را، سردار قاسم سلیمانی عنوان کرده اند شخصی که با نابودی داعش امنیت را به بسیاری از کشور‌ها هدیه نمود، اما جریان آمریکایی این نظرسنجی را قبول ندارد.

وی عنوان کرد: در عصر امروز دو جریان با چپ و راست در حال تبدیل به جریان دو قطبی انقلابی و غیر انقلابی قابل تقسیم است و بیشتر اصلاح طلبان نیز در جبهه‌های انقلابی حضور دارند به طور کلی در زمان کنونی، یارکشی جریان‌های انقلابی بیشتر از جریان‌های اصلاح طلبی است.

رائفی پور اظهار کرد: همانطور که امام حسین (ع) پرچم را بالا برد تا نشان دهد که اسلام یزید نیست اکنون نیز انقلاب چیزی نیست که نشان می‌دهند، اخلاق رکن مهمی است که مردم این عصر و زمان را از جنگ علیه هم باز می‌دارد.

این نظریه پرداز ایرانی با اشاره به اینکه قانون مداری در ایران رشدی ندارد عنوان کرد: ایران از نظر اخلاق در حال شکسته شدن است که باید از نظر قانون مداری از این افول اخلاق در جامعه جلوگیری شود که این مهم نیز برخورد جدی و عینی دولت مردان با مفاسد را می‌طلبد به گونه‌ای که با مشاهده مجازات مفسدان اندکی قلب شکسته مردم آرام گیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار