استاندار یزد:
استاندار یزد با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تیم اقتصادی استان یزد در زمینه اشتغالزایی گفت: دستگاه‌های ناتوان در اجرای حکم رئیس جمهور باید کار را واگذار کنند.
کد خبر: ۵۶۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمود زمانی قمی امروز در کارگروه اشتغال استان یزد با تأکید بر انجام اقدامات جدید در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد اظهار داشت: باید شاهد اقدامات جدید برای رفع مشکل اشتغال استان باشیم و مدیران باید هر لحظه برای ارائه مطالب خود آماده باشند.

وی با اشاره به جایگاه استان یزد در عرصه اشتغال بیان کرد: این آمارها حاصل طرح های ارائه شده در کارگروه اشتغال است و برای اینکه بتوانیم مشکلات اشتغال استان را حل کنیم، نیاز به فعالیت بیشتر دستگاه‌های مختلف است.

بنابه گزارش خبرنگار مهر، زمانی قمی با اشاره به اینکه تیم اقتصادی استان را به خوبی رصد می کنیم، افزود: تلاش‌ها در استان یزد باید شبانه‌روزی باشد و هر دستگاهی نتواند دستور رئیس جمهور را درست انجام دهد، باید کار را واگذار کند.

زمانی قمی تأکید کرد: برای همه دستگاه‌ها تقسیم کار می کنیم و از سوی رئیس جمهور دستور داده شد که اگر در استانی زمین دولتی وجود دارد، بگیرید و به سرمایه گذاری اختصاص دهید تا به نتیجه برسید.

استاندار یزد تصریح کرد: در این چند ماه باید جدی‌تر از گذشته فعالیت کنیم و همه بدانند که دستور رئیس جمهور بسیار مهم است و پیگیری دستور و اجرای آن در استان ضروری است.

رئیس کارگروه اشتغال استان یزد با تأکید بر اینکه برای غلبه بر بیکاری باید به خوبی تلاش کرد گفت: برای سال ۹۷ باید برنامه داشته باشیم و سیاست اصلی استان یزد اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه باید از ارائه گزارش‌های کلیشه‌ای پرهیز شود، افزود: باید دید که در طرح‌ها هدفمان چیست و همه باید تلاش کنند و عملکرد بانک ها را مورد بررسی قرار می دهیم و نتیجه را به دولت منعکس می کنیم تا نتیجه را به دست بیاوریم./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار