مدیرکل بهزیستی استان قم مطرح کرد
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: برخی از بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این سازمان همکاری نکردند، بیشتر این بانک‌ها، خصوصی بودند.
کد خبر: ۵۶۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سلیقه شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم در تالار جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به معرفی مددجویان سازمان بهزیستی در استان قم برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی اظهار کرد: 30 نفر از مددجویان این سازمان را برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی استان معرفی کردیم.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از مددجویان سازمان بهزیستی در استان قم را برای دریافت تسهیلات اشتغال به میزان 9 میلیارد و 495 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی کردیم، 51 درصد این معرفی‌ها منجر به پرداخت تسهیلات شد و بیشترین همکاری را در این زمینه بانک ملی داشت.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: برخی از بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این سازمان همکاری نکردند، بیشتر این بانک‌ها خصوصی بودند.

حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به عدم استقبال پیمانکاران استان از طرح کارورزی اظهار کرد: پیمانکاران از اجرای این طرح استقبال نکردند، دلیل این مساله حق الزحمه پایین است، گرچه که بیمه افراد کارورز توسط دولت پرداخت می‌شود و کارورزان تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند، اما پیمانکاران قمی تمایلی به مشارکت در طرح کارورزی ندارند.

فرشاد خوشنویسان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قم در پایان جلسه خاطرنشان کرد: در راستای راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان قم طرح‌های اجرا شده توسط سازمان بهزیستی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در استان بازدید صورت گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار