تا 20 اسفندماه امسال
مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: بر اساس قانون مالیات های مستقیم و مصوبه هیات وزیران، مودیان مالیاتی که تا 20 اسفندماه امسال اصل مالیات و جرایم غیرقابل بخشش را پرداخت نمایند، جرایمشان به طور صد درصد بخشیده می شود.
کد خبر: ۵۶۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 18 February 2018

به گزارش تابناک قم، سهراب امدادی فر افزود: اداره کل امور مالیاتی بر اساس تفویض اختیاری که صورت گرفته، افرادی را که مشمول جرایم شده اند را مورد بخشش قرار می دهد و مودیان نیز باید بدون واسطه و با حضور در اداره های کل امور مالیاتی نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: مودیان مالیاتی بدهکار می توانند صبح و عصر به اداره های امور مالیاتی سطح استان مراجعه کنند و همکاران نیز با بررسی پرونده ها و انجام محاسبات لازم، جرایم قابل بخشش را لحاظ می نمایند.

وی ادامه داد: این طرح در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت از فضای کسب و کار، تولید و اشتغال اجرا می شود و فرصت خوبی برای تولیدکنندگان، مشاغل و فعالان اقتصادی، به ویژه برای تولیدکنندگان در بخش ارزش افزوده است تا از این طریق سود خوبی کسب نمایند.

امدادی فر بیان کرد: جرایم مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیاتی تسیلم نمی کنند و یا کتمان درآمد و فروش می نمایند، غیرقابل بخشش است.

وی، هدف از اجرای این طرح را حمایت از بخش تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: شرکت های زیادی در سال های گذشته به دلیل جرایم به مرحله تعطیلی نزدیک می شدند که با تدبیر همکاران و با بخشودگی جرایم حمایت شدند و مجدد به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: به طور مثال شرکتی در قم حدود 70 میلیارد ریال جرایم مالیاتی داشت که امروز به واسطه بخشش مالیاتی به فعالیت خود ادامه می دهد و در حال حاضر 600 تن در این شرکت شاغل هستند.

امدادی فر اضافه کرد: همین شرکت که تولیدات خوبی نیز دارد، هر سه ماه فقط در بخش ارزش افزوده حدود چهار میلیارد ریال مالیات پرداخت می کند.

وی تاکید کرد: نظام مالیاتی نظام همراه مردم است و تمام سعی ما این است که به طور شفاف امور مالیاتی پیگری شود.

حدود 53 هزار مودی مالیاتی در بخش هایی از جمله ارزش افزوده و شرکت ها در قم فعال هستند و 87 درصد درآمد استان قم از محل وصول مالیات است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار