رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:
سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: جهاد کشاورزی از طرح های دارای توجیه اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال و تولید حمایت می کند.
کد خبر: ۵۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 17 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه روز شنبه در جلسه صدور پروانه های بخش کشاورزی که در جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: صدور مجوز کشاورزی باید با هدف پایداری تولید و رونق بخش کشاورزی باشد.

وی گفت:تمام تلاش جهاد کشاورزی حمایت از سرمایه گذاران و بهره برداران بخش کشاورزی است و در صدور مجوز برای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی بایستی همه دستورالعمل و شرایط قانونی لحاظ شود.

خمسه بر لزوم جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی استان تاکید کرد و یادآورشد: باید کمیته ساماندهی صدور مجوز واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در استان ایجاد شود تا با تعیین سیاست های جهاد کشاورزی و توجه به وضع موجود استان مجوزهای لازم صادرشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: مجوزهای بخش کشاورزی بر اساس آمایش سرزمین و نیاز استان باید صادر شود و در صدور آنها علاوه بر سیاست های جهاد کشاورزی در توسعه طرح های بخش کشاورزی همه شرایط و ضوابط قانونی هم مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه چند طرح کشاورزی در زمینه گلخانه، دام و طیور و باغباپنی مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار