کد خبر: ۵۶۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 15 February 2018

حسن بهرام نیا نمایند مردم شهرستان نهاوند در مجلس زیرساخت‌های ورزش شهرستان نهاوند را مناسب می‌داند و امیدوار‌است با داشتن این امکانات ورزشکاران شهرستان بتوانند افتخارات بیشتری را برای ورزش نهاوند کسب نمایند گفتگوی اختصاصی سرویس ورزش همدان پیام را با حسن بهرام نیا باهم می‌خوانیم.
 
  
 
 پروژه‌های ورزشی نهاوند تعطیل هستند چرا؟
تعطیل نیستند ما برای تکمیل پروژه‌های شهرستان خصوصاً استخر بانوان اعتبار لازم را گذاشته‌ایم در حال کار هستند پروژه سالن باستانی نهاوند و دهفول هم فعال هستند خوشبختانه در حال حاضر اکثر پروژه‌های ورزشی نهاوند فعال هستند حتی غیر از استخر بانوان که در حال ساخته‌شدن است مبلغ ۲ نیم میلیارد تومان اعتبار جداگانه برای احداث یک استخر جدید هم گرفته‌ایم که زمینان هم مشخص‌شده و به‌زودی کار ساختان هم شروع خواهیم کرد.

قهرمانان منتظر جشن تجلیل هستند انجام می‌دهید؟
 سال گذشته انجام دادیم و امسال هم دنبال تأمین منابع آن هستیم تا مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کنیم من خودم سخت به دنبال برگزاری این مراسم هستم باید منتظر بمانیم ببینم شرایط چگونه می‌شود.اکثر قهرمانان شهرستان بی کار هستند فکری برای اشتغال قهرمانان دارید؟ بحث اشتغال یک بحث ملی است و در همه اقشار جامعه بیکار داریم و ما هم بر اساس اولویت‌بندی که قانون فراهم کرده ما هم استفاده خواهیم کرد برای قهرمانان ورزشی اگر شرایط لازم را داشته باشند حتماً ما هم حمایت می‌کنیم از قهرمانان ملی تا شاغل شوند البته باید شرایط قانونی را داشته باشند.

برای ورزش روستا‌ها چه کرده‌اید؟
 ورزش روستا‌ها را من در اولویت کاری خودم قرار داده‌ام در دهه فجر ده خانه ورزش در ده روستا راه‌اندازی کرده‌ایم با بسته‌های ورزشی مناسب که به‌صورت نمادین خانه ورزش روستای ملوسان را افتتاح کردیم چندین تشک کشتی به روستا‌ها داده‌ایم و خوشبختانه ورزش در روستا‌ها پویا شده است.

خبر از کشتی نهاوند دارید؟
 بله متأسفانه کشتی نهاوند متأسفانه جایگاه مناسبی در حال حاضر ندارد و نیاز هست که با همفکری دوباره کشتی را در سطح ملی مطرح کنیم باید عامل افت کشتی نهاوند را شناسایی کنیم دیگر کشتی نهاوند دیگر در مقیاس ملی نیست و این من را که نمایند مردم نهاوند هستم را بسیار ناراحت کرده.

صحبت پایانی شما؟
 تلاش کردم در سال ۹۶ همایش پیاده‌روی بزرگی را در نهاوند برای رشد ورزش همگانی در مقیاس ملی برگزار کنیم که خوشبختانه به خوبی برگزار شد و از شبکه سه هم پخش مستقیم شد جوایز بسیار زیادی هم بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی شد در آینده هم برای موفقیت ورزش نهاوند تلاش خواهم کرد تا روزبه‌روز ورزشکاران نهاوندی در مسابقات بدرخشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار