ریس هیت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان نهاوند از برگزاری جشن گل‌ریزان پهلوانان نهاوندی خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر جشن گل‌ریزانی در زورخانه دهفول نهاوند با حضور پهلوانان و پیشکسوتان صاحب زنگ برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد.
کد خبر: ۵۶۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 15 February 2018
ریس هیت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان نهاوند از برگزاری جشن گل‌ریزان پهلوانان نهاوندی خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر جشن گل‌ریزانی در زورخانه دهفول نهاوند با حضور پهلوانان و پیشکسوتان صاحب زنگ برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند؛ کریم رضایی در خصوص برنامه‌های هیت باستانی شهرستان نهاوند هم بیان کرد: در زورخانه پویای، ولی شهرستان نهاوند هم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان شهرستان را روز جمعه برگزار خواهیم کرد و به بیست نفر از پهلوانان جوایزی اهدا خواهیم نمود.

 وی در مورد جایگاه ورزش پهلوانی نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر ورزش پهلوانی نهاوند روبه رشد است و به‌زودی شاهد رشد بیشتران خواهیم بود و جایگاه ورزش پهلوانی بسیار مناسب می‌باشد.
کریم رضایی حمایت مسئولین ورزش شهرستان را مناسب دانست و گفت: خوشبختانه حمایت مسئولین ورزش خوب بوده و در تمام مسابقات و اعزام‌ها به مسابقات تیم‌های ما را  یاری رسانده جا دارد از مدیریت ورزش شهرستان محرم روزبه قدردانی نمایم.

سالن استاندارد باستانی آرزوی پهلوانان نهاوند

ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در نهاوند روزبه‌روز در حال رشد و موفقیت است و ما شاهد درخشش پهلوانان در مسابقات مختلف کشوری هستیم و این موفقیت‌ها حاصل مدیریت خوب و دلسوزانه پهلوان کریم رضایی است که چند سالی است سکان هدایت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی نهاوند را برعهده‌گرفته.

ریس هیت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی شهرستان نهاوند در خصوص برنامه‌های این  هیت گفت: خوشبختانه با حضور من در رأس هیت بزرگان و پهلوانان شهرستان که سال‌ها برای این ورزش پهلوانی زحمت‌کشیده‌اند دوباره به میدان آمدند و با همکاری این بزرگان شروع کردیم به برنامه‌ریزی برای رشد این ورزش پرطرفدار که مهم‌ترین آن‌ها برگزاری جشن گل‌ریزان برای آزادسازی زندانیان، اعزام قهرمانان به مسابقات استانی و کشوری، استعدادیابی از جوانان علاقه‌مند به این رشته و جذب آن‌ها به ورزش باستانی که تا به امروز موفق هم بوده‌ایم.

کریم رضایی تنها مشکل زورخانه نهاوند را کوچک بودنش دانست و بیان کرد: متأسفانه زورخانه نهاوند ازنظر جا بسیار کوچک است و ما قادر به برگزاری مرا سمات خود دران نیستیم و به‌سختی مرا سمات و تمرینات خود را در زورخانه پوریای، ولی اجرا می‌کنیم  داشتن یک زورخانه استاندارد آرزوی پهلوانان نهاوند است.

ریس هیت ورزش زورخانه‌ای نهاوند از مسئولین درخواست دارد که سالن اختصاصی را که نیمه‌کاره است هر چه سریع‌تر تکمیل کنند تا تنها آرزوی پهلوانان شهرستان برآورده شود.

کریم رضایی در پایان اظهار داشت: با همکاری اداره ورزش شهرستان و با شرکت ورزشکاران دهفول و نهاوند جشن پیروزی انقلاب را در زورخانه پوریای، ولی برگزار کردیم که در این مراسم از پیشکسوتان، ورزشکاران، سفره‌داران و خیرین ورزش باستانی تجلیل به عمل آوردیم و به قهرمانان شهرستان هم جوایزی اهدا کردیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار