کد خبر: ۵۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 February 2018
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان از برگزاری جشنواره هویت ایرانی- اسلامی در مراکز پیش‌دبستانی در همدان خبر داد و گفت: این جشنواره در یک‌هزار مرکز پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ عباس احمدی‌مقیم با بیان اینکه توجه به داشته‌های فرهنگ غنی ایران اسلامی در مراکز پیش‌دبستانی بسیار مهم است، اظهار کرد: جشنواره هویت ایرانی-اسلامی در بیش از یک‌هزار مرکز پیش دبستانی استان برگزار شد.

وی افزود: نمایش تبلور فعالیت‌های کلاسی نوآموزان پیش دبستانی در راستای تثبیت هویت اسلامی- ایرانی و وحدت ملی و توجه به علاقه نوآموزان به فرهنگ، آداب، زبان، اعتقادات و ارزش‌های دینی و ملی از جمله اهداف برگزاری جشنواره هویت ایرانی- اسلامی ویژه کودکان پیش‌دبستانی است.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: باید تلاش کنیم در مدارس و مراکز پیش‌دبستانی هویت ایرانی و اسلامی را برای دانش‌آموزان نهادینه کنیم و برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مناسب داریم که برگزاری این چنین جشنواره‌هایی ما را در رسیدن به اهداف یاری می‌رساند.

وی با بیان اینکه فرهنگ، عامل سازنده هویت فردی و اجتماعی یک ملت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا به منظور توجه هرچه بیشتر کودکان به فرهنگ غنی ایران اسلامی، جشنواره هویت ملی ایرانی- اسلامی در چارچوب فعالیت‌های پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

احمدی‌مقیم با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال از بین بردن الگوی ایرانی- اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن با شبیخون فرهنگی و ... قصد کمرنگ جلوه دادن هویت اسلامی را دارد و می‌خواهد با القای فرهنگ غربی جوانان را به انحراف بکشاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار