عراقی با اشاره به نمایشگاه توسعه روستایی در تهران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه روستا‌ها و جذب گردشگر است که باید از این ظرفیت برای رویداد همدان ۲۰۱۸ استفاده کرد.
کد خبر: ۵۶۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 15 February 2018
معاون امور عمرانی استاندار همدان پیشنهاد کرد: در باغ موزه دفاع مقدس همدان باید به روی مردم باز باشد و این محل در اختیار شهرداری قرار گیرد تا مردم ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند.

به گزارش ایسنا، محمودرضا عراقی در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان و ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به طراحی لوگو رویداد «همدان ۲۰۱۸» خاطرنشان کرد: شاید هنرمندی از منظر زیبایی طرح خاصی مدنظر داشته باشد، اما هر چیز زیبایی نمی‌تواند با اهداف ما در رویداد همدان ۲۰۱۸ متناسب باشد.

وی افزود: باید اطلاعات اولیه را به طراحان ارائه دهیم تا با درنظر گرفتن هدف مشخص طراحی‌های هنری خود را انجام دهند به همین علت است که مجبوریم از هنرمندان کمتری در این عرصه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری زمینه لازم را برای اشتغال فراهم می‌کند، ادامه داد: ورودی شهر‌ها باید نظم انضباط خاصی به خود بگیرد و این امر به مرور زمان با کسب تجربه و فراهم شدن بودجه عملیاتی می‌شود.

عراقی با اشاره به نمایشگاه توسعه روستایی در تهران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه روستا‌ها و جذب گردشگر است که باید از این ظرفیت برای رویداد همدان ۲۰۱۸ استفاده کرد.

وی بر حضور بخش خصوصی در رویداد گردشگری سال آینده تأکید کرد و گفت: هر چقدر بخش خصوصی در این زمینه وارد شود بخش دولتی کمتر وظیفه‌مند خواهد شد.

عراقی تأکید کرد: از فعالان عرصه گردشگری می‌خواهیم ایده‌های خود را در زمینه رویداد همدان ۲۰۱۸ به دبیرخانه تالار قرآن ارائه کنند تا بتوانیم از خردجمعی برای تصمیم‌گیری استفاده کنیم.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بسته‌های اطلاع‌رسانی به مردم نباید سلیقه‌ای باشد بلکه باید این بسته‌ها به دبیرخانه میراث فرهنگی ارسال و اشکالات آن برطرف شود.

وی درباره برگزاری نمایشگاه مبل و منبت نیز گفت: در این زمینه اختلافی بین صنوف و گردشگری وجود دارد که هر یک موارد قانونی خاص خود را دارند که تصمیم‌گیری در این زمینه را مشکل کرده است بنابراین باید در این زمینه تفاهم‌نامه منعقد کنیم.

عراقی در پایان یادآور شد: مسئولیت شهر با شهرداری‌هاست بنابراین شهرداری‌ها باید خانه اصلی گزارش‌ها در زمینه خدمات سفر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار