نجفیان گفت: در مورد ذخیره گوشت مرغ و قرمز در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره سازی داریم ضمن اینکه توزیع گوشت برزیلی از ۱۵ اسفند در همدان انجام می‌شود، ولی توزیع گوشت مرغ و قرمز منوط به بالا بودن قیمت گوشت گرم جهت تعدیل در قیمت بازار انجام می‌شود در غیر این صورت قصد ضربه زدن به واحد‌های تولیدی را نداریم.
کد خبر: ۵۶۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 13 February 2018
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ذخیره میوه شب عید در همدان در حال انجام است گفت: برای تأمین گوشت مرغ و میوه شب عید در همدان هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش تسنیم؛ مهدی نجفیان با اشاره به اینکه مشکلی در ذخیره میوه شب عید وجود ندارد اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ تن سیب ذخیره شده و روزانه ۱۰۰ تن پرتقال از شمال به همدان می‌رسد که تا دو هزار تن پرتقال انبار می‌شود.

وی با بیان اینکه ذخیره میوه امسال بیشتر از سال گذشته است عنوان کرد: در مورد برنج نیز برنج تایلندی به میزان ۱۰۹ تن با قیمت ۳۹۰۰ تومان برای مصرف کننده و برنج ۱۱۲۱ هندی نیز به میزان ۲۷۲ تن به قیمت ۵۵۰۰ تومان برای مصرف کننده آماده توزیع است.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان گفت: مراحل ابتدایی توزیع برنج انجام شده و سهمیه شهرستان‌ها نیز تعیین شده است و تنها منتظر معرفی عوامل توزیع برای ارائه حواله‌ها هستیم.

برگزاری نمایشگاه بهاره در همدان همچنان بلاتکلیف است

نجفیان بیان کرد: در مورد ذخیره گوشت مرغ و قرمز در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره سازی داریم ضمن اینکه توزیع گوشت برزیلی از ۱۵ اسفند در همدان انجام می‌شود، ولی توزیع گوشت مرغ و قرمز منوط به بالا بودن قیمت گوشت گرم جهت تعدیل در قیمت بازار انجام می‌شود در غیر این صورت قصد ضربه زدن به واحد‌های تولیدی را نداریم.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بهاره در همدان همچنان بلاتکلیف است عنوان کرد: تصمیم گیری برای برگزار شدن یا نشدن این نمایشگاه به ستاد تنظیم بازار استان سپرده شده که در جلسه آتی این ستاد تعیین تکلیف می‌شود.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به اینکه متأسفانه قیمت تخم مرغ دوباره افزایش یافت اظهار داشت: در حال واردات تخم مرغ هستیم و قیمت تخم مرغ در این روز‌ها در همدان حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان و کیلویی ۷۲۰۰ تومان است.

نجفیان گفت: چندی پیش ۹۶۰۰ شانه تخم مرغ وارداتی از ترکیه با قیمت مصوب ۱۲ هزارو ۶۰۰ تومان در واحد‌های صنفی و ماشین‌های سیار توزیع شد و محموله بعدی نیز تا آخر هفته به همدان می‌رسد. برای تعدیل قیمت تخم مرغ در بازار باید هر هفته واردات را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار