مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: امسال در روز‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۳۲ طرح این شرکت با اعتبار ۲۰۴ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال بهره برداری شد.
کد خبر: ۵۶۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 13 February 2018
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: امسال در روز‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۳۲ طرح این شرکت با اعتبار ۲۰۴ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال بهره برداری شد.

به گزارش تابناک همدان؛ مهندس محمدمهدی شهیدی این که انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی برای تمام ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است و تبریک آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی افزود: صنعت برق با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های قابل توجه‌ای رسیده است. 

وی اظهار داشت: امسال (۹ ماه) با این روند پیشرفت، موفق به تامین، توزیع و فروش ۲ هزار و ۵۰۴ میلیون کیلووات ساعت برق شدیم. در مقایسه با سال قبل ۴ درصد افزایش دارد. هدر رفت برق در این حوزه را از ۷/۱۱ درصد به ۱۰ درصد کاهش دادیم.

مهندس شهیدی گفت: سال قبل دو نیروگاه خورشیدی باتوان و ظرفیت تولید به قدرت ۱۴ مگاوات بهره برداری شد. امسال هم در روز‌های برگزاری جشن‌های پیروری انقلاب اسلامی ۳ نیروگاه خورشیدی (شهدای همدان، باباطاهر و بوعلی) با ظرفیت تولید ۲۱ مگاوات برق و دو نیروگاه مقیاس کوچک (استخر اسدآباد و شرکت توان شفق مولدان) با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ساخت ۸۵ هزار و ۵۰۵ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و هوایی و ۳۷ هزار و ۲۲۰ متر شبکه فشار ضعیف و تبدیل ۵۱ هزار و ۳۵۰ متر شبکه مسی به کابل خودنگهدار، اصلاح ۲۳ هزار و ۸۹۴ متر شبکه فشار متوسط و ۳۵ هزار و ۷ متر شبکه فشار ضعیف، نصب ۱۲ هزار و ۸۲ دستگاه لوازم اندازه‌گیری، احداث و اصلاح ۵ هزار و ۴۴۵ متر شبکه روشنایی معابر و نصب ۴۷۰ عدد چراغ و مانند آن از دیگر طرح‌های این حوزه است.

مهندس شهیدی گفت: اجرای ۲۱ طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال مانند ساخت نیرو گاه خورشیدی، ساخت شبکه، تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار، تامین برق متقاضیان و رفع ضعف ولتاژ هم در شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ و فامنین آغاز شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار