مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:
حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب، الگو قراردادن نظام توحیدی در جهان امروز است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی توانسته خدامحوری، قرآن محوری و عترت باوری را در جهان نهادینه کند.
کد خبر: ۵۶۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 11 February 2018
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: احیای نام ایران در جهان از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش مهر, حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به دستاور‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید به این نکته توجه داشت که فلسفه و مبانی انقلاب تا چه مقدار در جامعه تبیین شده و چقدر به اهداف انقلاب اسلامی نزدیک شده ایم.

وی در ادامه عنوان کرد: انقلاب در واقع عصاره نظام توحیدی و نظام اسلامی بوده و همچنین در ادامه نبوت و امامت برای جهانیان مطرح شده است.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب، الگو قراردادن نظام توحیدی در جهان امروز است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی توانسته خدامحوری، قرآن محوری و عترت باوری را در جهان نهادینه کند.

وی با تأکید بر اینکه تا حد زیادی توانسته ایم به اهداف انقلاب اسلامی دست یابیم، افزود: توحید، عترت و قرآن مبانی کلان و اساسی انقلاب اسلامی بوده اند که ایران اسلامی توانسته در جهان امروز این موضوع را به‌عنوان بزرگترین الگو ارائه دهد.

وی همچنین ادامه داد: ظلم ستیزی، عدالت محوری، محرومیت زدایی و مبارزه با اسکتبار و استعمار از جمله خدماتی بود که بی منت به جامعه ارائه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مقاومت در برابر طاغوت را یکی از مباحث جدی و ملزم به بررسی در جریان‌های انقلابی دانست و گفت: بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی باید این نکته را یادآور شویم که امروز هرگونه حرکت علیه ظلم، نشأت گرفته از حرکت انقلاب و مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و استکبار است.

حجت‌الاسلام دشتکی بابررسی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» عنوان کرد: امروز با قطعیت می‌توان گفت که به تمام کلمات این جمله رسیده ایم و باور‌های خود را محقق ساخته ایم.

وی در خصوص کلمه استقلال و شهود آن در همه ابعاد نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: بیان استقلال در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند به‌عنوان یکی دیگر از دستاور‌های جدی در انقلاب اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از نظر سیاسی، امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشور‌ها است، افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی در جامعه امروز می‌توانیم بگوییم استقلال در مسائل فرهنگی نیز یکی از تهدید‌های بزرگ برای دشمنان انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان استقلال اقتصادی را ارزشمندترین دستاورد انقلاب برشمرد و گفت: استقلال اقتصادی دلیل اصلی ارتقاء قابل ملاحظه رتبه اقتصادی ایران در ۴ دهه گذشته شده که همین امر پیشرفت و توسعه را به دنبال داشته است.

وی با بیان کلمه آزادی به معنای مطلق در جمهوری اسلامی اظهارداشت: آزادی را می‌توان در همه جای دنیا یافت امابه گونه‌ای که این آزادی مشروط بر منافع احزاب و گروه‌های سیاسی بوده که در ایران این مفهموم به معنای مطلق در چارچوب اصول و عقاید مردم فراگیر است.

وی ارتقاء جایگاه علمی در ۴ دهه گذشته را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید به این مسئله نیز توجه شود که ما پیش از انقلاب از نظر علم و تکنولوژی در چه جایگاهی بوده ایم و اکنون در چه جایگاهی قرارگرفته ایم که این پیشرفت ارمغان دیگری از انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به احیاء نام کشور ایران، پس از انقلاب اسلامی در جهان عنوان کرد: قبل از انقلاب ایران در جهان هیچ جایگاهی نداشت، اما اکنون نام ایران در هرجایی از جهان برده شود، نگاه‌های خاصی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خود کفایی مطرح می‌شود که این‌ها همه از برکت وجود انقلاب است.

وی در پایان توجه به عمران و آبادانی را از مهمترین اقدامات انجام شده در ۴ دهه گذشته برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی بوده و امروز دستاورد‌های آن ویژه عموم خواهد بود و در اختیار قشر خاصی قرار ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار