وزیر علوم گفت: استکبار جهانی علاقه‌ای به تشکیل حکومت اسلامی، پیشرفت و توسعه کشور ما نداشته و ندارد، بااین‌وجود مسئولان و خدمتگزاران نظام با موانع مختلف تلاش خود را برای خدمت به مردم داشته‌اند.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 10 February 2018

وزیر علوم: در کنار همه کاستی‌ها و نقص‌ها همواره مردم علاقه و پایبندی خود را به‌نظام حفظ کرده‌اند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: منصور غلامی در آیین افتتاحیه طرح‌های آموزشی دهه فجر در ملایر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای ملت ایران داشته که امروز شاهد این دستاوردها و برکات آن برای مردم هستیم.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی علاقه‌ای به تشکیل حکومت اسلامی، پیشرفت و توسعه کشور ما نداشته و ندارد، بااین‌وجود مسئولان و خدمتگزاران نظام با موانع مختلف تلاش خود را برای خدمت به مردم داشته‌اند.

غلامی تصریح کرد: در کنار همه کاستی‌ها و نقص‌ها همواره مردم علاقه و پایبندی خود را به‌نظام حفظ کرده‌اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: ملت ایران همواره پشتیبان این نظام خواهد بود و با راهپیمایی ۲۲ بهمن این علاقه و نیت خود را نشان خواهند داد.

وی با تقدیر از سرمایه‌گذاران و همه‌کسانی که برای توسعه و اشتغال در کشور تلاش می‌کنند بیان کرد: نمونه‌های این افراد در استان همدان و شهرستان ملایر وجود دارد که واقعاً بی‌نظیر و مثال‌زدنی است.

غلامی خاطرنشان کرد: مجموعه‌هایی که توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شوند با توجه به مدیریت خوب معمولاً مجموعه‌های پایداری، دولت نیز بر این مجموعه‌ها نقش نظارتی دارد.

وی در ادامه گفت: کار مردم را باید به خود مردم بسپاریم، دولت نیز کمک کند تا موانع و مشکلات سد راه بخش خصوصی برداشته شود.

وزیر علوم افزود: همه طرح‌هایی که از سوی دولت موردحمایت قرار می‌گیرد در هیئت دولت و کمیسیون‌های مربوطه با دقت بررسی می‌شوند.

غلامی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نیز حمایت‌های خوبی از طرح‌های بخش خصوصی دارد عنوان کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر بخش خصوصی و اشتغال بیشتر در کشور و استان همدان باشیم.

با حضور وزیر علوم طرح‌های آموزشی دانشگاه پردیس و دانشگاه آزاد ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد.

شایان‌ذکر است این طرح‌ها شامل افتتاح دانشکده پیراپزشکی واحد ملایر در ساختمانی با مساحت ۱۰ هزار متر زیربنا در زمینی به وسعت ۲۳ هکتار بااعتبار ۷ میلیارد تومان با دو رشته اتاق عمل و پرستاری از بهمن‌ماه سال جاری در این دو رشته دانشجو می‌پذیرد، کلنگ زنی کلینیک فوق تخصصی پرتودرمانی و تشخیص و درمان سرطان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر بااعتبار طرح ۹۰ میلیارد تومان افتتاح، طرح ساخت کانکس تاشونده پژوهشکده اسکان با امکانات برق اضطراری، و باهدف اسکان موقت در شرایط بحرانی، و کانکس یونولیتی ضد زلزله، طرح گلخانه گل‌های زینتی وارداتی با تکنیک کشت بافت گیاهی در ۱۵۰ مترمربع از طرح‌های افتتاحی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر و همچنین دانشکده معارف و علوم انسانی دانشگاه ملایر با حضور وزیر علوم به بهره‌برداری رسید.

این دانشکده نیز خیر ساز بوده و از طرف دانشگاه نیز برای آن ۲ و نیم میلیارد تومان و با کمک‌های خیر بیش از ۵ میلیارد تومان جمعاً برای آن هزینه شده است.

این دانشکده در ۱۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد از بهمن‌ماه امسال دانشجو می‌پذیرد و تعداد ۷۰۰ دانشجو نیز در رشته‌های این دانشکده مشغول تحصیل می‌شوند همچنین در پایان این مراسم از خیران دانشگاه ملایر تجلیل شد.

                               
                                                                                              











 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار