دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری و تنظیم سندی برای مشخص شدن دلایل ضعف در اقتصاد مقاومتی و راهکارهای رفع آن هستیم که به‌ زودی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 09 February 2018

محسن رضایی امروز در گفت‌ و گو با فارس با اشاره به عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری و تنظیم سندی برای مشخص شدن دلایل ضعف در اقتصاد مقاومتی و راهکارهای رفع آن هستیم که به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به عدم توفیق دولت در اقتصاد مقاومتی ادامه داد: برای عبور از مشکلات اقتصادی باید کار جهادی در همه بخش‌های کشور به حرکت بیفتد و دولت باید کار جهادی را در سیستم اداری خود اجرا کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تا وقتی‌ که مدیریت جهادی در دولت تثبیت نشود، به‌ جایی نخواهیم رسید و نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. رضایی با اشاره به دلایل عدم رفع رکود اقتصادی در کشور توضیح داد: دولت و مجلس باید به‌ صورت جدی دست به تحولاتی بزنند که روند فعلی که بر زندگی مردم تاثیر کمتری دارد را عوض کنند.

وی تاکید کرد: نتایج مورد انتظار رهبر معظم انقلاب به دست نمی‌آید، مگر اینکه این در نحوه اداره کشور و در نحوه ایجاد شغل برای جوانان ایجاد شود. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: الآن مهم‌ترین مسائل اقتصادی در کشور رفع موانع تولید در داخل، ایجاد شغل و بانک‌ها است که باید در اولویت قرار گیرد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: باید یک برنامه نجات بانکی در کشور طراحی و مشکلات بانک‌ها در فرصت کوتاه‌تری حل‌وفصل شود.

رضایی افزود: با انجام این کارها نتیجه این می‌شود که جریان تولید و اشتغال در کشور تقویت شود و رونق صورت بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسوولان صدای مردم را شنیده‌اند و به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار