مدیرکل ارشاد همدان:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره سراسری شعر «دوبیتی و رباعی رضوی» خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 06 February 2018
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره سراسری شعر «دوبیتی و رباعی رضوی» خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار کرد: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا (ع) و همزمان با دهه کرامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی را برگزار خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره تیرماه سال آینده در همدان برگزار می‌شود، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

عبادی افزود: احادیث رضوی، مناقب، صفات و فضایل حضرت امام رضا (ع)، کرامات و فضیلت‌ها و ... حضرت امام رضا (ع) و جلوه‌های فرهنگ رضوی (علم، شفاعت، حلم، شفا، مهربانی حضرت امام رضا (ع)) از محور‌های این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی، فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی hamedan.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ١٥ خردادماه ٩٧ تعیین شده است، گفت: این جشنواره ٢٦ تیرماه همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار