صدیق از برگزاری جشن انقلاب در ایام الله فجر خبر داد و اضافه کرد: مسجد جامع همدان در شب ۱۸ بهمن، شهرستان بهار شب ۱۹ بهمن و مسجد قبا در شب ۲۲ بهمن میزبان جشن ۳۹ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.
کد خبر: ۵۶۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 06 February 2018
گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر بنیاد قرآن استان همدان عنوان کرد: تدوین سند فعالیت‌های قرآنی استان پایان یافته و رتبه ممتاز کشور را کسب نموده است که با اختصاص بودجه اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ جواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت ایام الله دهه فجر، چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.

وی افزود: برگزاری همایش اساتید، قاریان و حافظان قرآن در شب ۲۳ بهمن در موسسه شهید مطهری، آغاز دوره تربیت معلم در فامنین در ۱۹ بهمن، محفل انسی با قرآن در روستای احمدآباد و ثبت نام دوره تربیت مدرس از جمله برنامه‌های این ایام است.

صدیق از برگزاری جشن انقلاب در ایام الله فجر خبر داد و اضافه کرد: مسجد جامع همدان در شب ۱۸ بهمن، شهرستان بهار شب ۱۹ بهمن و مسجد قبا در شب ۲۲ بهمن میزبان جشن ۳۹ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.

مدیر بنیاد قرآن استان ادامه داد: خوشبختانه تدوین سند فعالیت‌های قرآنی استان پایان یافته و رتبه ممتاز کشور را کسب نموده است، اما متأسفانه تاکنون بودجه‌ای به آن تعلق نگرفته است هرچند که مدتی پیش استاندار قول واگذاری ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت اجرای سند را داده بود.

درخشش بنیاد قرآن همدان در مراسم ملی تقدیر از مراکز قرآنی فعال کشور

این چهره برتر قرآنی گفت: سند فعالیت‌های قرآنی استان در سه حوزه، تبلیغ و ترویج، آموزش و آموزش عالی به ترتیب با مسئولیت ادارات ارشاد، آموزش و پرورش و دانشگاه تدوین شده است که برنامه‌های ویژه‌ای در سه حوزه برنامه‌ریزی شده است که با اختصاص بودجه اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مجموعه در طول هفته به صورت مرتب کلاس‌های تفسیر، مفاهیم، نهج البلاغه، روخوانی و تجوید را برگزار می‌کند.

صدیق اظهار کرد: هرساله تعدادی از اساتید، موسسات و مراکز فعال قرآنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی گزینش شده و در صورت مراسم ملی از آن‌ها تقدیر می‌شود که امسال بنیاد قرآن استان همدان به همراه ۷ موسسه قرآنی فعال دیگر مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر بنیاد قرآن استان اشاره‌ای به تعداد کتب چاپ شده در این مجموعه داشت و افزود: تا اکنون ۴ عنوان کتاب «ارمغان رمضان ۱، ۲ و ۳؛ پدیده شوم غلو در ادیان و مذاهب الهی» در قالب ۴ هزار نسخه توسط بنیاد قرآن همدان چاپ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار