مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین عنوان کرد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: بیش از 70 درصد واحدهای بهره‌بردار شهرک صنعتی کاسپین 1 فعال است.
کد خبر: ۵۶۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 05 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حمیدرضا خانپور صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح شرکت نان رعنای البرز شهرک صنعتی کاسپین 1 در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: این شرکت برای نخستین بار در استان قزوین احداث و افتتاح شده که شعبه مرکزی آن در قزوین فعال بوده و در آینده نزدیک در تمام شهرستان های استان اقدام به راه‌اندازی شعبه می‌کند.

وی افزود: از سوی شرکت نان رعنای البرز شهرک صنعتی کاسپین یک 90 نوع محصول تولید می‌شود که با مشارکت بانک سپه احداث شده است و صاحب شرکت از افراد توانمند در زمینه تولید نان بوده و50 سال است در این حوزه فعالیت دارد.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر در 154 واحد فعال شهرک صنعتی کاسپین 1 بیش از 10 هزار نفر مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به انعقاد قرارداد 306 واحد توسط سرمایه‌گذار بخش داخلی و خارجی در شهرک صنعتی کاسپین یک اضافه کرد: احداث 112 طرح در دستور کار قرار گرفته، هفت واحد در مرحله‌نصب ماشین آلات، 25 واحد در مرحله‌دیوار کشی و 54 واحد در مرحله‌نصب سوله قرار دارند.

خانپور خاطرنشان کرد: 40 واحد راکد در شهرک صنعتی کاسپین 1 وجود دارد که با برنامه‌ریزی انجام شده به چرخه تولید باز می‌گردند.
وی اذعان کرد: اختلاف بین سرمایه‌گذاران، کمبود سرمایه در گردش، عدم برنامه‌ریزی برای فروش در بازار کار و فرسوده و قدیمی بودن ماشین آلات از جمله علل واحدهای راکد در شهرک صنعتی کاسپین یک است.
این مسؤول افزود: بیش از 70 درصد واحدهای بهره‌بردار شهرک صنعتی کاسپین 1 فعال است که با فعال کردن 40 واحد راکد و بهره‌برداری از 112 طرح در دستور کار برای بیش از 10 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار