سرپرست رئیس بیمارستان بهشتی همدان از قول راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان بهشتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 29 January 2018
سرپرست رئیس بیمارستان بهشتی همدان از قول راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان بهشتی همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ محمد عباسی با بیان اینکه قول راه‌اندازی سریع دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهیدبهشتی همدان داده شده است، اظهار کرد: امیدواریم تا ۶ ماه آینده این دستگاه در بیمارستان راه‌اندازی شود چراکه بیمارستان فوق تخصصی داخلی بدون این دستگاه معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در بخش‌های «آی سی یو»، «ریه»، «سرطان»، «ارولوژی»، «گوارش» و... نیاز به دستگاه سی تی اسکن است، گفت: در راه‌اندازی دستگاه «MRI» محدودیت بودجه و طبق تعاریف وزارت بهداشت حاکم محدودیت‌هایی است.

*کمبود فوق تخصص غدد داریم

سرپرست رئیس بیمارستان بهشتی همدان با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی همدان بر اساس استاندارد‌ها با ۶۵ تخت نیاز به دستگاه «MRI» دارد، افزود: در حال حاضر با کمبود فوق تخصص غدد در این بیمارستان مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه معاونت درمان برای ورود این متخصص به استان مذاکراتی داشته، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است، خاطرنشان کرد: یکی از فوق‌تخصص‌های غدد وارد استان شده بود و قرار بر این بوده تا طبق تعهداتی او را بکار بگیرند، اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد؟

عباسی با بیان اینکه در زمینه فوق تخصص غدد و کلیه، نفرولوژیست، خون و سرطان و... کمبود داریم، گفت: رشته بنده فوق تخصص خون و سرطان است و در این رشته با کمبود فوق تخصص مواجهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار