فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۶ نفر از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر کشور دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 29 January 2018
 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۶ نفر از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر کشور دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران از انهدام باند توزیع مواد مخدر خبرداد و گفت: ۲ باندی که در امر توزیع مواد مخدر به صورت کلان در استان‌های فارس، کرمانشاه و همدان فعالیت داشتند؛ شناسایی شدند.

وی گفت: طی عملیات مشترک با پلیس مواد مخدر کرمانشاه، فارس و همدان حدود ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشتر آن‌ها از نوع تریاک بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در این راستا ۳ دستگاه خودرو نیز متوقف شد، گفت: در این عملیات ۶ نفر از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر از نوع هرویین را در یک عملیات پلیسی دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بررسی خودرو این افراد ۲۰ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری همدستان این دو نفر خبر داد و گفت: دو نفر از همدستان این باند و در مجموع ۴ نفر که برای توزیع مواد مخدر هروئین در استان همدان فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف محموله سنگین تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یک عملیات مشترک خبر داد

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: با کنکاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر که با شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان می‌کرد؛ این باند قبل از انتقال مواد در شیراز منهدم شد.

وی گفت: این محموله که به طرز ماهرانه‌ای در یک خودرو سواری جاسازی شده بود در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز توقیف و ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از محل جاسازی شده خودرو کشف و ضبط و راننده دستگیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار