در سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم صورت گرفت
موضع رسمي شوراي اسلامي شهر قم مخالف با هر گونه افزايش در قيمت منطقه اي زمين در قم است و قطعا آن را نمي پذيرد. اعضای شورای اسلامی شهر قم همچنین در این جلسه با کاهش و تقسیط عوارض احداث یک هتل در پردیسان موافقت کردند.
کد خبر: ۵۵۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵ 28 January 2018

 

به گزارش تابناک قم، سی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر قم شنبه شب به صورت فوق‌العاده و به ریاست عبدالله جلالی و با حضور اعضا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، حسام‌نژاد معاون مالی و اقتصادی، محسن رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار، غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری و دیگر مدیران و معاونین شهری در این جلسه حاضر شده و به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دادند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم در این جلسه پس از گزارش مجید اخوان نماينده شورا در کميسيون ماده 64 و استماع نظرات اعضا گفت: موضع رسمي شوراي اسلامي شهر قم مخالف با هر گونه افزايش در قيمت منطقه اي زمين در قم است و قطعا آن را نمي پذيرد.

به گفته اخوان قرار است امسال 4 درصد به ميانگين قيمت هاي روز زمين اضافه شود که اين موضوع با توجه به وضعيت رکود اقتصادي براي مردم مشکل آفرين خواهد بود.

وي افزود: شورا تنها براي املاکي که قيمت منطقه اي ندارند و هماهنگي و تنظيم قيمت منطقه اي برخي مناطق که قيمت منطقه اي آن غير عادلانه است آماده همکاري است.

اخوان تصریح کرد: در صورت تصويب چنين افزايشي شورا ضرايب محاسبه را تعديل مي کند تا مجددا به قيمت سابق بازگردد.

همچنین در جلسه امشب شوراي اسلامي شهر قم اعضا با کاهش عوارض تبليغات تابلوهاي صنوف براي تبليغ کالاهاي داخلي به ميزان 25 درصد و تبليغ کالاهاي خارجي به ميزان 10 درصد موافقت کردند.اين کاهش از 12 بهمن تا 29 اسفند را شامل ميشود.

در ادامه اين جلسه اعضاي شورا با تخفيف و تقسيط عوارض ساخت يک هتل در نزديکي پرديسان موافقت کردند.

براساس ماده 64 قانون مالیات های مستقیم در ابتدای هر سال باید قیمت منطقه ای زمین دو درصد افزایش یابد تا در نهایت پس از ده سال به بیست درصد قیمت میانگین روز برسد.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار